printer vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
hoi hoi . weer een vraagie , ik heb een andere printer aangeschaft de Canon BJC 6100 , ik had eerst
HP deskjet 930 , het probleems is ,als ik me nieuwe printer met de bijgeleverde soft ware aan wil sluite ,krijg ik de foutmelding melding ,dat ik eerst de andere printer moet verwijderen , maar ik heb inmiddels natuurlijk de software van de oude printer verwijderd ,ook in het register gezocht naar de oude printer ,naar mappe of andere bestandjes gezocht ,wat evt met de oude printer te maken zou hebben ,zou nu niet meer weten wat ik nog zou moeten verwijderen ,wie kan me helpen ,zodat ik me nieuwe printer kan gebruiken , greetzz lazzaroo

Is de oude nog te zien in het configuratiescherm?

hoi sigma , nee in het configuratiescherm .niks te bekenne van de oude printer .......

Heb je een programma als regclean laten draaien?

En misschien overbodig, maar heb je de oude printer ook fysiek verwijdert?

Yepss recleaner gebruikt , Ashampoo gebruikt, is een progje ,die speciaal gebruikt word voor verwijderen van bestanden , ik heb zelfs ,meschien ovebodig ,het progje disclean gebruikt ,ook adeware gedraait pfff je weet maar nooit ,je probeerd de vreemste dingen.. en ja printer, fysiek verwijderd .hij ligt zelfs al in de container ,ver van me pc verwijderd ; )

ja gewoon op een USBpoort, heb de nieuwe printer ook al met een paralel kabel geprobeerd ,maare probleem blijft ..................

Laatst bewerkt:
Dan is dat het probleem.
HP heeft een vrij agressief programma.
Heb hier zelf ook grote problemen mee gehad.
Er zijn nog problemen in je computer, die heb ik indertijd ook met veel moeite kunnen verwijderen voordat ik een printer opnieuw kon installeren.
Zal eens kijken of ik de oplossing nog bij de hand heb.

Staat er toevallig nog iets in apparaatbeheer wat naar de oude printer verwijst want dit probleem heb ik zelf gehad kon toen ook geen nieuwe printer installeren.
Na dat ik alles daar verwijderd had was het probleem opgelost.

Nee SJJ ,niks te vinden in apparaatbeheer, snap er niks meer van , ik heb de nieuwe printer inmiddels op de pc van me vader aangesloten ,en daar werkt hij perfect,dus aan de printer ligt het ook niet ,
Maar ik wil hem op me eige PC'tjuuu .......................

Kijk eens in het register of er niets naar de oude printer verwijst met start-uitvoeren-regedit.
Als er nog wat in staat van de hp printer dan gewoon verwijderen.

Kijk hier eens.
Installeer de driver van de HP en deinstalleer volgens het menu van de printer.

Dan reboot.

Vervolgens installeren van de nieuwe printer zonder hem eerst aan te sluiten.

Sigma, ik heb gedaan wat je zei ,maare weer die foutmelding dat ik eerst die oude printer moet verwijderen , er moet gewoon nog ergens een dll" tju of zo in me pc zitte ,meschien bestaat er ergens een progje ,waar je bv tot op het bot ,het progamma vandie printer van je pc kan verwijderen .........

Je zou eens het programma TweakUI kunnen installeren.
Hiermee kun je werkelijk van alles regelen aan de software en mogelijk dat je daarmee alle rommel wegkrijgt.

Zit daar ook dan een optie ,bestanden of progamma's verwijderen ofzo ........

Er zit een repair optie in en wanneer je eventuele repairs hebt uitgevoerd, kun je mogelijk verwijderen.

Sigma ,ik heb het progje TweakUI op me pc staan ,vindt het leuke aan het progje ,dat je zelf alles een beetje kan indelen op je pc zo als ik het het liefste zou wille ,maare met die optie repairs ,kan ik nog steeds niet die printer gebruiken , word er een beetje moedeloos van ,zit al te denken om de vreselijke optie Format C te doen ,had ik maar eerder een backup gemaakt van me systeem pfffffff...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan