Printer WACHTRIJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Ik heb een printer, Brother DCP 145C. Heeft altijd naar behoren gewerkt, doch print opeens niets meer uit. Zodra een printopdracht is verstuurd wordt aangegeven dat het in de wachtrij staat. Er is niets veranderd aan het systeem, hoe kan ik het verhelpen????:shocked:

Misschien toch een driver probleem, een update gemist of zoiets. Ben je hier al geweest voor info. Klik

Wellicht kom je daar verder mee. Succes.

Heb alles nagelopen, doch probleem blijft. Ben nu "zover"dat als ik een printopdracht geef, de computer blijft zoeken (draait een cirkeltje op scherm), de printopdracht staat bij de taken maar er wordt geen wachtrij meer aangegeven....

Print je via de router of print je via usb? wellicht zit daar een probleem.

Voor je USB.

Trek of ontkoppel die USB, dus er uit halen. Schakel de computer uit. Dan steek de usb er weer in. Start je computer een op en probeer het nog eens. :confused:

Ik heb de printer via USB aan mijn laptop, is dus soms aangesloten. Heb de laptop inmiddels al div. keren uit gehad (met de printerkabel eraf dus), doch printer reageert niet.

Oke , probeer die printer er af te doen en opnieuw installeren. Je hebt toch wel de cd rom nog.?

En hier nog eens kijken. Klik. Lees bij windows.?, welk systeem heb je?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan