Ik heb de volgende configuratie:
1) Desktop computer met OS Windows Vista
2) Tablet Samsung met OS Android draadloos verbonden met de router
3) Laptop met OS Wndows XP draadloos verbonden met de router
4) Router Cisco Linksys E4200
5) HP all in one Printer Office 6500 E709n met een kabel verbonden met de router
6) Enkele andere apparaten via WIFI verbonden met de router o.a Toon, Smarttelefoon en convertor (voor de zonnepanelen)
Ik kan printen vanaf 1) en 2) maar niet vanaf 3)
De laptop heeft wel draadloos verbinding met de router want internet doet het.
Ik heb al geprobeerd via de wizard printers en faxapparaten de printer opnieuw in te stellen echter zonder resultaat. Ik vind het vreemd dat vanaf mijn tablet ik wel een opdracht kan geven om een document te printen 9en dat werkt ook) maar vanaf de laptop werkt het niet. Wat gaat niet goed of welke instelling staat niet goed?
1) Desktop computer met OS Windows Vista
2) Tablet Samsung met OS Android draadloos verbonden met de router
3) Laptop met OS Wndows XP draadloos verbonden met de router
4) Router Cisco Linksys E4200
5) HP all in one Printer Office 6500 E709n met een kabel verbonden met de router
6) Enkele andere apparaten via WIFI verbonden met de router o.a Toon, Smarttelefoon en convertor (voor de zonnepanelen)
Ik kan printen vanaf 1) en 2) maar niet vanaf 3)
De laptop heeft wel draadloos verbinding met de router want internet doet het.
Ik heb al geprobeerd via de wizard printers en faxapparaten de printer opnieuw in te stellen echter zonder resultaat. Ik vind het vreemd dat vanaf mijn tablet ik wel een opdracht kan geven om een document te printen 9en dat werkt ook) maar vanaf de laptop werkt het niet. Wat gaat niet goed of welke instelling staat niet goed?