printer wel geinstaleert maar nieuwe hardware gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
beste helpmijlezers,

wellicht is de vraag al een keer gestelt. maar ik zit er nog wel mee :confused: ik heb nog niet heel erg lang geleden een printer geinstaleert met de cd-rom. maar nu blijft windows toch zeuren '' nieuwe hardware gevonden'', wanneer de pc opstart.

en dat 3 keer, en uhm das best wel irritant... (licht uitgedrukt)

ik heb de driver al een keer opnieuw geinstaleert, maar tevergeefs.

met vriendelijke groet,

jordy

dat is dus het stomme van alles, hij doet het gewoon perfect :mad:

:o waar is het probleem dan. Je hoeft dat ding toch maar 1 keer te installeren :shocked: Die paar keer herstarten en detectie van hardware zal erbij horen ;)

:o waar is het probleem dan. Je hoeft dat ding toch maar 1 keer te installeren :shocked: Die paar keer herstarten en detectie van hardware zal erbij horen ;)

het is niet een probleem, maar het gewoon irritant en een fout van windows. en ik zou dat graag weg willen hebben...

mijn vraag: kan dat?

Bel je lekker naar microsoft om het ze te vertellen of misschien werkt het volgende ook wel:

Neem het bonnetje van je printer, stop dat in je CD drive, doe deze dicht en laat je computer lezen dat het geen nieuwe printer is.

Success ermee.

Dit gaat nergens meer over:D

Bel je lekker naar microsoft om het ze te vertellen of misschien werkt het volgende ook wel:

Neem het bonnetje van je printer, stop dat in je CD drive, doe deze dicht en laat je computer lezen dat het geen nieuwe printer is.

Success ermee.

Dit gaat nergens meer over:D

moron alert...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan