printer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Mijn printer drukt niet af en ik weet niet wat ik nu allemaal na moet gaan om hem weer aan de praat te krijgen.
Het is een HP photosmart 3310 draadloos
Kan iemand me opweg helpen ?

Drukt hij wel een testpagina goed af? Zijn de drivers goed geinstalleerd?

Drukt hij niet af of drukt hij niet meer af ?
Heeft hij het ooit wel gedaan of is hij er spontaan mee opgehouden ?
Staat hij wel in het lijstje met toegevoegde printers ?
Heb je de juiste printer geselecteerd ?

even kijken, het is een nieuwe pc en toen ze hem gingen installeren deed hij het wel, nu dus niet meer. Hij werkt wel maar drukt alleen niet af. de priter staat wel gesellecteerd bij configuratiescherm enzo, de testpagina drukt hij ook niet af :confused::confused:

Ik zou de driver cd even opnieuw installeren, dan moet hij vast weer goed werken.

nou weet het niet hoor want de jongen die hem heeft geinstalleerd deed het zonder cd want het is nu vista wat ik heb en dan heb je geloof ik updates nodig. maar zelf ben ik daar ook niet zo handig in jammer genoeg :confused:

Op HP-software en drivers met volledige functionaliteit klikken.

Daarna scroll je naar beneden en kan je twee dingen doen.
Of je installeert de software of je download de software en daarna installeren.

Het voordeel van downloaden is dat je het op een CD-Rom kan branden, waarna je het later eventueel kan hergebruiken. Na bijvoorbeeld een Format C:

is er geen andere manier om hem aan de praat te krijgen durf dit allemaal niet zo goed aan :o

Nee, je zal altijd de juiste software / drivers moeten installeren om hem werkend te krijgen.
Maar wat is er zo moeilijk aan ?
Klik op installeren en de rest volgt vanzelf.

maar die waren er al, want de installateur van de pc die had hem werkend :( en echt hanidg in pc's ben ik niet dus weet echt nietwat ik moet doen :o

Je zegt ergens een stukje terug: `het is nu vista`
Hierbij ga is er van uit dat het XP was.

Zo ongeveer elk hardware apparaat heeft bij de Vista besturing andere drivers nodig van bij XP.

Dus zal jouw printer nooit werken onder Vista met XP drivers.

nee maar op deze nieuwe pc heeft de printer al wel gewerkt hoor onder die vista (het is een nieuwe pc) eerst had ik een andere pc een XP en daar werkte de printer dus eerst op

als je er echt niet uitgraakt raad ik je aan om, te chatten mett de hp live helppdesk.
ik had een photosmart 1000 werkt niet met vista en waren geen updates van te krijgen.
en toch hebben ze daar een oplossinggegeven.
resultaat printer werkt perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan