printer werkt wel en niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantien

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Het gaat niet om een hardware probleem, lijkt me.

Heb W 98.2nd en printer Epsom Stylus 740.
Printer is goed vlgs. test Norton Utilities Diagnostics
en werkt vanuit Outlook Express en Internet Explorer.

Toch doet hij het niet vanuit Ms Word, Mijn documenten,
beeldbewerkingsprogramma van Corel - en misschien nog andere .
Er komt geen foutmelding; de print Manager geeft de status als: Processing, maar de printer blijft stil hoe lang ik ook wacht.

Had een poos niet geprint. Enige wat sinds de laatste keer aan bijzonders is gebeurd, is dat een vriend op onze pc een TV-satellietkaart heeft geupgraded. Geen idee hoe, maar hij mompelde toen iets over poorten en die heb je bij een printer ook. Lach niet als het er niets mee te maken heeft.

Wat nu?
Groeten,
Jantien

Zit het papier er wel goed in? Zijn de printerkopjes niet verstopt? (schoonmaken met warm water).

Printer is schoon. Testexemplaar dat ik via Norton kan drukken is vlekkeloos
Kopieen van internet pagina's en emails ook geen probleem.
Daarom dacht ik dat het probleem eerder in Windows zou zitten of in de communicatie met de printer, maar niet in de printer zelf.
Jantien

Staat ie wel als standaard ingesteld? Wat geeft word als printer als je afdrukt via bestand/afdrukken?

"Word "geeft Epson Stylus Colour 740 op Lpt1

MAAR ......... vermeldt als status PAUZE.
Had ik niet gezien, maar ik krijg het ook niet veranderd. Ik weet van geen pauze knop.

Jantien.

Open even naar de printer in cofiguratiescherm, daar kan je er waarschijnlijk wel bij.

Beste Wim !!!!!!!!!
Mijn zondag is weer goed.

op de plek die je wees , in het Menu bestand gevonden dat "afdrukken onderbreken" was aangevinkt.
Vink weg, en hij werkt nu !
(Waarom hij het dan wel deed vanuit IE en OE blijft een raadsel).

Heel erg bedankt!!!!!!!!!!

Jantien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan