printer wil niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erika

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
26
hallo lezers!!!!

Ik zit met een probleem, mijn printer wil niet printen!!:evil:

Ik beschik over een lexmark z33 printer en windows xp home edition.

een testpagina wil die wel afdrukken, en vanuit het kladblok wil die ook wel printen, maar als ik op bv. speelzolder.com een kleurplaat af wil drukken, komt er de volgende foutmelding:

Er zit een fout in het script op deze pagina;

Regel 94

teken 1

fout- toegang geweigerd

code 0

url res://c:\windows\system32/shddc.dll/preview.dlg


Ligt dit aan de printer; de instellingen van mijn computer of aan de website?????
heb het al op meerder sites geprobeerd, maar krijg steeds dezelfde foutmelding.

ook heb ik mijn printer al opnieuw geinstaleerd, maar dat heeft niets geholpen


wie helpt mij:love:

alvast bedankt

groeten Erika
 
Zou je de link van die kleurplaat kunnen geven? Zal ik ff kijken of ik em wel kan printen.
 
Heb er geen problemen mee. Dan zal er toch wel iets fout zijn op jouw PC. Kun je wel andere dingen op het internet printen?
Je zou het plaatje ook kunnen kopieeren of opslaan en dan vanuit paint ofzo printen.
 
nee, ik kan verder helemaal niets afdrukken, van internet.

maar ik zou zo ook niet weten aan welke instellingen het zou moeten liggen, want ik heb niets veranderd, en tot 2 weken terug deed ie het prima.

groetjes Erika
 
als ik een kleurplaat opsla in bv downloads en daar uitprint dan wil die wel,

:thumb:
 
Hoi,

Ga ook eens naar: Internet Explorer\eigenschappen\geavanceerd en klik op "standaardinstellingen herstellen" daarna op OK.

Probeer anders de nieuwste drivers voor je printer.

Suc6.
 
Geplaatst door erika
ikzal het even proberen, je hoort het zo

Misschien ook je printer eigenschappen en instelligen nog eens nalopen.

Grtzzz.
 
ik denk dat er nogal wat meer aan de hand is, dan alleen dat met de printer, want kreeg net ook zo'n soort foutmelding in de help van win xp.

en ik kreeg net in een keer allemaal internetpagina's erbij en daarbij was de comp vanallles aan het downloaden, zonder dat ik daarbij ook maar iets kon doen, toen sloeg die uit en wou bijna niets meer doen na het opstarten, door een fout op de harde schijf, die nu gelukkig is hersteld door een behulpzame buurvrouw, maar we zijn er niet achter gekomen wat nou die fout is met de printer.


Zou dit een virus kunnen zijn??????????

heb toch de nieuwste updates op de comp en hij scant automatisch op virussen.
Ik gebruik norton 2002

Groetjes Erika
 
ik had inderdaad last van een klein virusje die inmiddels verwijderd is, maar de printer werkt nog steeds niet goed, maar morgen komt er iemand naar kijken,
ik laat morgen wel even weten hoe dat afgelopen is


Groetjes Erika
 
printer

sorry, voor de late mededeling over de stand van mn printer, maar de computer wou niet zo goed meer, maar het probleem met de printer is er nog steeds, en ik en een goede kennis van mij weten niet wat het is, we hebben de instellingen nagekeken, en die zijn naar ons weten goed.

groetjes erika
 
hij doet het weer

een telefoontje naar de klantenservice van lexmark heeft wonderen gedaan.

Het lag aan internet explorer 6

ik moest naar uitvoeren gaan en daar intoetsen
c:\program files\surfairy\uninstall.exe

en nou doet ie het weer, eindelijk


Groetjes van een blije Erika
 
:thumb: mooi zo. Weten we dat ook weer.
 
het stond beschreven op de site van packard bell,
het probleem ligt hem dan aan de surfairy, en als je die verwijderd dan is het weer goed.
eindelijk zeg na 2 weken.

norton antivirus werkte ook niet meer, en bepaalde internetsites konden niet geopend worden,
achteraf heb ik ontdekt dat het gebeurd is nadat ik service pack 1 van windows xp geinstaleerd had.
Dus volgens mij is het een wisselwerking geweest.

Want nadat ik mn hele computer leeggegooid had en alles opnieuw geinstaleerd had toen deed ie het ook niet, totdat ik lexmark gebeld had en diegene die daar zat heeft het probleem ingetikt op haar comp en mij verwezen naar de site van packard bell.

Groetjes Erika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan