Printer wil niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo

Toen ik gisteren men pc had verhuist. Ging men printer plots niet meer. Toen heb ik die opnieuw geisntalleerd en toen ging die wel. Maar hij stond er wel 2 keren in. Maar nu wil ik vandaag ook printen en hij staat er 1 keer in en wil niet printen. Hij staat online. Wanneer ik op afdrukken druk. Komt er bij Outlook. Afdrukken, maar de printer reageert niet.

Het is een HP PSC 1300 series

Dizzyboy,
Ik zou via Instellingen/software (oid) printersoftware verwijderen, daarna even schoonmaken met CCleaner en vervolgens mbv je originele cdrom software opnieuw installeren.

Ok dan kom ik op hetzelfde resultaat als normaal uit. Hij staat er dan weer 2 keer in en hij doet het ook. Maar als ik die dan terug opstart is hij weer weg die 2de. En dan doet hij niet meer.

Heb je misschien het usb kabel elders ingestoken dan voorheen?
Oplossing: usb kabel uitsteken, printerdriver verwijderen, met cccleaner registery opschonen, en vervolgens handleiding printer opnieuw installeren. Meestal eerst software installeren, en pas dan usb kabel insteken. Doe je het anders kan het printer icoon meerdere keren verschijnen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan