Printer word niet geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hey,

Ik wil op mijn windows XP een sollicitatie uitprinten, het is best belangrijk, dus hoe sneller hoe beter.

Ik steek de stekker erin (USB), hij kan hem natuurlijk niet installeren (ik heb op de bovenste optie Ja gedrukt)

Dus ik even zoeken naar cd-rom, onvindbaar.

Ik op google even gezocht, ingetypt HP PSC 1417, toen kreeg ik een site waar ik een driver kon downloaden?? Dus heb ik even gedaan en toen kreeg ik een melding dat automatisch iets gaat gebeuren, klopte dus niet. Ik weet nu niet wat het heeft gedaan en waar, en hoe ik nu die printer kan installeren.

Wat ik hierna heb geprobeerd is om USB eruit en erin te stoppen. Jammer. :evil:

hoi

volgens mij moet je de printer pas aansluiten als er tijdens de instalatie om gevraagd word

Dus ik moet opnieuw proberen zonder USBe rin?

Zoek eerst de nieuwste driver van je printer. (die kun je best op de officiele site van de printer gaan zien) En probeer dan nog is.

Joeeehooeeee! Waar dan!! ?? Geef mij eens een link. Ik heb al wat geprobeerd hoor! :mad:

Joeeehooeeee! Waar dan!! ?? Geef mij eens een link. Ik heb al wat geprobeerd hoor! :mad:

Nou nou, waar is dat nou weer voor nodig? De mensen hier proberen gewoon te helpen hoor.

Tijdens de software installatie wordt vanzelf gevraagd de kabel erin te stoppen.

Persoonlijk zou ik deze gepakt hebben, die is een stuk kleiner en recenter

Laat maar jongens, vraag is niet opgelost. Toch wil ik dit als opgelost neerzetten want ik gebruik de printer nu op een andere computer en ga ik niet meer switchen.

Bedankt voor de reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan