Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

familiegennip

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
141
Hallo,

mijn printer doet het niet :(
ik weet niet wat er aand hand is maar via 'hardware toevoegen'vind hij hem niet als ik hem met de bijgeleverde software installeer doet hij het ook niet, kan iemand mij helpen
 
Hallo,

Als je even meer info geeft over je systeemsamenstelling en ook wat meer info over je printer. (USB of Parallel)
Dan wordt het zoeken en meedenken wat makkelijker voor de anderen....


Remy


;)
 
Laatst bewerkt:
Verwijder eerst even alle software die met deze printer
te maken heeft. Doe dit in configuratie scherm bij 'Software' Dus alles wat met die Epson printer heeft te maken. Kijk vervolgens bij apparaatbeheer, of daar ook nog iets van Epson printers staat en verwijder dit vervolgens ook. Kijk ook even bij apparaatbeheer of er een Mass storage device bij staat, dit is jouw cardreader die op de printer zit. Verwijder deze ook eventueel. Even het systeem rebooten, zonder de printer te hebben aangesloten. Check dan even of er nog ergens iets van Epson opstaat, is alles eraf plug dan de USB kabel erin en kijk of windows de nieuwe hardware heeft kunnen detecteren en geef dan de cd-rom van Epson in. Als het goed is installeert hij nu de printer en de card-reader opnieuw.


Suuk6,


Remy
 
Dit heb ik geprobeert heeft geen effect gehad, hij doet het nog steeds niet. De printer heeft het wel gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan