printerdrivers 2003 sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hoe krijg ik drivers van een HP-5610 die ik onder 2003 kan installeren ?
De HP-site is geen oplossing. Daar krijg ik (ook als ik voor de losse driver kies) een installatiesoftware die niet onder 2003 draait daar ik voor b.v. XP-drivers heb gekozen.

Thanxs

Van de site van HP:
Select your operating system
» Microsoft Windows Vista
» Microsoft Windows Vista (64-bit)
» Microsoft Windows XP
» Microsoft Windows XP x64
» Microsoft Windows 2000
» Microsoft Windows ME
» Microsoft Windows 98
» Mac OS X
» Linux

If what you were looking for is not listed, then it is not available for downloading from the web in this language.

De laatste regel vind ik meer dan duidelijk, er is geen W2003 driver.

SP2 voor Windows server 2003 is trouwens al een tijdje uit.

Ik heb ook niet gevraagd voor een 2003-driver. ;)

Ik moet een xp-driver hebben maar een kale driver zonder de installatie-software, want DIE werkt niet onder 2003. In 2003 kun je n.l. de drivers installeren voor de verschillende best.systemen van de cliënts.

De bedoeling is dus dat ik een xp-driver gedownload krijg vanaf de server om met een xp-machine de 5610 als (netwerk)printer te kunnen aansturen.

Als het nu niet duidelijk is . . . . . . :D

En uuuhhh ik heb ook SP2 (mijn foutje)

Laatst bewerkt:
Je zult de printer eerst lokaal op de Server2003 computer moeten installeren voordat je deze kunt delen. Als de printer lokaal bestaat kun je de extra drivers voor de andere OS'en installeren, vaak gebeurt dit direct al.

Je zult dus Windows 2003 server drivers moeten hebben, zie vorig bericht.

Oh ok.
Ik dacht dat je in 2003 de xp en vista drivers moest laden die hij dan aan de cliënts uitgeeft. Maar ok, dus zolang ik geen 2003 drivers heb kan ik 'm ook niet delen dus.

BOMER ! :(

Andere opties ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan