printerprobleem met e-mailberichten

• Onderwerp starter Onderwerp starter pegn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pegn

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Sinds enige tijd heb ik een probleem met het printen van (sommige) e-mail berichten.
Om te beginnen moet ik zeggen dat het printen van Word-documenten e.d. geen problemen geeft. Ook e-mail berichten met alleen tekst geven geen probleem. Maar e-mail met allerlei opmaak (bijv. de nieuwsbrief van Freeler of KPN) krijg ik niet geprint. Als ik na de printopdracht in de eigenschappen van de printer kijk staat er soms een printopdracht in de wachtrij, die maar niet uitgevoerd wordt. Soms staat er helemaal geen printopdracht.
Ik heb al geprobeerd om "direct naar printer" in te stellen i.p.v. "in de wachtrij", echter zonder resultaat. Ook heb ik de printersoftware van mijn Epson C40UX opnieuw geinstalleerd. Ook dit heeft niets opgelost. Vreemd genoeg lukt het wel om een geselecteerd gedeelte te printen met het programma Snag It.
Weet iemand raad?
P. Eggen
E-mail pegn@freeler.nl

Hoi,

Even niks met je vraag te maken maar gewoon een tip als het mag!!
Wees voorzichtig met het publiceren van je E mail adres en telefoonnummer op het internet!!
Op dit forum kan het geen kwaad wellicht maar toch....
Succes met je vraag.

Raymond Bos

Het heeft waarschijnlijk te maken met het grafische gedeelte. Wat je even moet kijken is, hoe groot die opdrachten zijn. Het kan met je spool tijd te maken hebben.
Ik neem aan dat de printer lokaal is aangesloten. Kijk ook even of je instelling wel staan op spoolen en niet direct wegsturen.

Succes

Greetzz

L-Pedro

Mijn printerprobleem is nog steeds niet opgelost. Graag nog even laten staan s.v.p.

Download dit soort berichten. Sla ze op, op bv. je bureaublad in een nieuw word doc. vandaaruit kun je printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan