printers met cartridge's zonder chip

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodewa

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Berichten
10
Hallo,

ik heb na 2 canonprinters mijn buik vol van het hele electronische gedoe en zoek een "gewone", degelijke printer die gerust wat langer mag doen over een printje en waar de kleuren niet perfect hoeven te zijn.
Met andere woorden: degelijk en goedkoop in printen
Belangrijk: ik wil geen cartridge's meer met chip, geen printkussentje dat na x aantal printje "vol" is en je verplicht om een nieuwe printer te kopen en liefst separate inkttanks

Aangezien ik Z/W en kleurprint misschien best een inktjet.

Heeft iemand suggestie's?

Bedankt op voorhand.
 
5 vraagjes alvorens ik (mogelijk) wat zinvols kan antwoorden :

1. hoeveel print je uit ? (vaak en veel, gemiddeld of slechts zo nu en dan)?
2. welke rol spelen de afmetingen van de printer?
3. moet de printer (bedraad) via het netwerk kunnen printen?
4. moet de printer ook (volledig) draadloos (Wifi) kunnen printen?
5. budget?
 
Laatst bewerkt:
Print je veel, gemiddeld of slechts zo nu en dan en welke rol spelen de afmetingen van de printer?

Ik print regelmatig (gemiddeld 10 A4'tjes/week) en ben dus zeker geen "veel" gebruiker.
Afmetingen spelen niet echt een rol, zolang het binnen de gewone printerafmetingen blijft en op mijn bureau kan staan
 
Terwijl jij typte (we waren dus gelijk aan het typen) heb ik mijn 1e bericht aangepast, kijk ook even naar de andere vragen.
 
Een Brother all-in-one inktjet is goed en doet het prima met imitatie inkt. De originele zijn ook niet duur. Geen gezeik dus met chips.
 
Je hebt bij 123inkt cartridges van eigen merk maar wel met chip.
Scheelt enorm in de kosten. Zelf heb ik een HP en ik koop dus altijd het eigen merk met chip.

Hier weleens aan gedacht?

ps. geef het typenummer van je printer eens op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan