printerstuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1947

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Ik probeer mijn Cannon Pixma mp 150 opnieuw te instaleren, met behulp van de bijgelverde cd, maar op een gegeven moment wort er gevraagd de windows cd met sp 2 in het station te plaatsen, omdat ik een computer heb met een oem versie, ben ik niet in het bezit va deze cd.
Hoe kan ik slanog mijn printer instaleren??

WELKOM OP HELPMIJ

begrijp ik dus goed dat je nog helemaal geen sp2 hebt??

Wat ik meestal doe met zulke meldingen is in plaats van de CD te plaatsen te verwijzen naar C:\windows\system32. Daar staan die bestanden ook gewoon.

@Frankwannet: Hij zou de melding van SP2 niet krijgen als hij deze nog niet had. :)

hij zegt dat ie oem versie heeft en als illegaal zou zijn zou die die melding(wellicht) krijgen.

indien niet illegaal waarom sp2 dan nog niet??

daar wilde ik achter komen.

@ts(topicstarter)

je hebt me een prive email gestuurd ipv reageren in dit topic.
hieronder vermelding van je email:

Dit is het bericht:

deze oem vrezie was voorgeinstleerd toe ik de computer kocht, dus ik mag aannemen dat deze wel legaal is als je een nieuwe conputer koopt, maar bedankt voor je reactie.

blijft nog steeds de vraag of sp2 wel of niet geinstalleert is.
te bekijken door
rechermuisklik op " deze computer"
kies eigenschappen -tabblad algemeen.

hallo johan
kreeg weer een mail van je .

als je wilt reageren doe dat dan via de button "reageer op vraag"

hier een vermelding van onze mail

Dit is het bericht:
>
> Frank als ik dat doe, dan zie ik in deze tab geen vermelding van sp2

mijn antw:

hoi johan.
dit gaat weer via email.
als je je topic opnent druk dan op "reageer op vraag"
wellicht kun je dus eerst naar windows update om daar sp2 te downloaden

gr frank

sp2

via start zoeken bestanden heb ik sp2 ingegeven en dan krijg ik twaalf items te zien die verband houden met sp2, dus ik neem aan dat dit is geinstaleerd??

ahh nou gaat ie goed.

al geprobeerd met de update voor sp2?

en het ideen wat breezer u aangaf?

sp2

Frank zover bedankt, ik zal morgen proberen via windows update, maar kmoet eerst nog even gaan werken.

sp2

Goede morgen Frank, ik weet niet of je nu achter de computer zit, maar ik kom met het instaleren van de printer niet verder dan" printer is gedetecteerd, wacht tot de instaltie is voltooid" na enkele minuten krijg ik de melding printer is niet gedetecteerd??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan