Dan was je niet erg duidelijk in je vraagstelling. Maakt niet uit, we komen er wel

. Dus, als ik het nu goed begrijp, heb je rapporten gemaakt die je
niet in de Afdrukweergave gebruikt, maar in de Rapportweergave? Eindelijk iemand gevonden die die weergave blijkbaar kan waarderen

. Ik ben van de oude stempel: een formulier ziet er op het scherm veel beter uit om gegevens te bekijken dan die rapportweergave, die alles is behalve wat hij zou
moeten zijn: een correcte weergave van het rapport! Daarvoor bestaat al jaren, naar volle tevredenheid, de
Afdrukweergave. Die laat het rapport zien zoals het uit de printer komt.
De Afdrukweergave kun je ook beeldvullend laten zien (doet jouw Rapportweergave ook niet als hij op een navigatieformulier staat), en vanuit die afdrukweergave kun je ook prima afdrukken met een mooie knop. Kortom: prima als je iets wilt afdrukken... Hoef je geen afdrukvoorbeeld, dan kun je met een knop het rapport ook gelijk afdrukken. Maar dan is de (al dan niet correcte) preview van Afdrukweergave of Rapportweergave ook niet nodig.
Kortom: ik zou het anders aanpakken als jij... Ergo: ik heb daar ook geen voorbeeldje van, en deze techniek, die ik zelf dus nooit zo ga toepassen, ga ik ook niet maken voor mijn eigen databases. En dan komen we weer bij een eerder puntje: een voorbeeldbestandje van de database. Dan kunnen we gericht voor je gaan kijken!