Hey,
Ik ben niet zo heel handig in Access. Heb ook al gezocht op dit forum, veel gevonden maar net niet wat ik wil.
Ik heb een orderbestand in een formulier (checkbox, naam, adres, plaats), en nu wil ik de facturen printen via een knop op het formulier.
Dit heb ik nu gemaakt (bij klikken op de knop):
Private Sub RapportNaarBestand_Click()
Dim stDocName As String
strSQL = "SELECT Orders.OrderID, Orders.Plaats, Orders.Adres FROM Orders WHERE (((Orders.SelectedPrint)=True));"
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset(strSQL, dbOpenSnapshot)
stDocName = "Invoice"
strPathName = CurrentProject.Path & "\PDF" & rs!Plaats & " " & rs!Adres & " " & "(" & rs!OrderID & ")" & ".pdf"
DoCmd.OutputTo acOutputReport, stDocName, acFormatPDF, strPathName
Exit_cmdPreview_Click:
Exit Sub
Err_cmdPreview_Click:
If Err <> 2501 Then
MsgBox Err.Description
End If
Resume Exit_cmdPreview_Click
Als ik nu klik gaat hij toch alle records in 1 pdf printen (in plaats van 1 pdf per record) en aan het einde komt een foutmelding (Fout 2501 tijdens uitvoering. De actie OututTo is geannuleerd).
Op de 1 of andere manier wordt de checkbox blijkbaar niet als selectie gezien denk ik??
Weet iemand zo wat ik fout doe?
Ik ben niet zo heel handig in Access. Heb ook al gezocht op dit forum, veel gevonden maar net niet wat ik wil.
Ik heb een orderbestand in een formulier (checkbox, naam, adres, plaats), en nu wil ik de facturen printen via een knop op het formulier.
Dit heb ik nu gemaakt (bij klikken op de knop):
Private Sub RapportNaarBestand_Click()
Dim stDocName As String
strSQL = "SELECT Orders.OrderID, Orders.Plaats, Orders.Adres FROM Orders WHERE (((Orders.SelectedPrint)=True));"
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset(strSQL, dbOpenSnapshot)
stDocName = "Invoice"
strPathName = CurrentProject.Path & "\PDF" & rs!Plaats & " " & rs!Adres & " " & "(" & rs!OrderID & ")" & ".pdf"
DoCmd.OutputTo acOutputReport, stDocName, acFormatPDF, strPathName
Exit_cmdPreview_Click:
Exit Sub
Err_cmdPreview_Click:
If Err <> 2501 Then
MsgBox Err.Description
End If
Resume Exit_cmdPreview_Click
Als ik nu klik gaat hij toch alle records in 1 pdf printen (in plaats van 1 pdf per record) en aan het einde komt een foutmelding (Fout 2501 tijdens uitvoering. De actie OututTo is geannuleerd).
Op de 1 of andere manier wordt de checkbox blijkbaar niet als selectie gezien denk ik??
Weet iemand zo wat ik fout doe?