Printkop reinigen en uitlijnen - Hoe bij hp psc 1215 all in one printer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djuna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2011
Hallo iedereen,

ik zit dus met een dringend probleem. Wij hebben een hp psc 1215 all in one printer, we gebruiken altijd navulbare inktpatronen. Normaal doet mijn nonkel dit altijd, maar nu heb ik het dus zelf geprobeerd maar ik vrees dat het mislukt is.
Op het briefje staat dat ik de printkop moet reinigen, maar dit weet ik niet hoe ik moet doen, evenals uitlijnen.
Ik heb wel al een kleurtest gedaan en daar is geen rood op te zien en het blauw en geel loopt door elkaar. Wat heb ik fout gedaan?

Ik denk dat de printer ook niet geïnstalleerd is op mijn laptop, dus is er een manier om het handmatig via de printer te doen?

Ik moet dus vanalles voor school afprinten, daarom is het zo dringend ;)

Alvast bedankt,

Indien je je printer op de laptop wil installeren dan kan je op de site van hp.nl de juiste driver vinden. Printkoppen reinig je met alkohol en een wattenstafje of een tissue. Gewoonlijks wil de printer na het installeren van nieuwe cartridges deze uitlijnen en print instructies af.

In jou geval zal ik een ander kleuren cartridge proberen, maar het kan ook zijn dat je aan een nieuwe printer toe bent. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan