printkop vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
wat is nu eigenlijk de printkop van de Canon Pixma iP4300 ? Domme vraag misschien .
Maar dat zal wel bij alle inktjetprinters ongeveer hetzelfde zijn ... ik heb de cartridges verwijderd en
nu kon ik het deel met de printkop eruit nemen . Dus dat gedeelte waarin de cartridges zitten .
Ik zie dan de ronde " plaatjes " waarop de uitgangen van de cartrdiges komen ... en aan de onderkant
van de houder is een plaatje geschroefd .. ongeveer 4 x 3 cm . Enkele mm dik .
Is dat nu de printkop ? Kan ik dat er zonder problemen afnemen door 2 schroefjes uit te draaien ?
Ik wil n.l. proberen de kop schoon te maken omdat zwart afdrukken slecht gaat . Ook nadat ik de reinigings
procedures heb uitgevoerd .
Graag uw hulp . Met dank .
 
Hoi,

In het plaatje hieronder is B de printkop. Dat is waar de inkt naar buiten komt. Die kun je voorzichtig schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol.

G0020604_tcm16-609040.png
 
Hoi,

In het plaatje hieronder is B de printkop. Dat is waar de inkt naar buiten komt. Die kun je voorzichtig schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol.

Bekijk bijlage 159085
bedankt ... ik zie wel dat deze afbeelding er heel anders uitziet , maar ik kan er uit afleiden dat bij mijn printer printerkop het keramische plaatje is . Kan ik ook eens schoonmaken .[/I]
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

In het plaatje hieronder is B de printkop. Dat is waar de inkt naar buiten komt. Die kun je voorzichtig schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol.

Bekijk bijlage 159085

Nou , ik kan melden dat het opgelost lijkt te zijn .. niet te vroeg gejuicht , maar wat mij betreft is het voor elkaar .
Met dank nogmaals voor hulp .
 
Mooi. Boven de vraag kun je op [opgelost] klikken, dan gaat de status van je vraag naar....

Nog even een tip; wanneer je direct onder een reactie reageert is het niet nodig de reactie boven je te quoten. Klik onder de vraag op [snel reageren].

Suc6 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan