Printopdrachten komen niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Ik heb een all-in-one printer, de Epson stylus Photo RX425. Nadat ik een opdracht had gegeven om iets uit te printen, bleek er te weinig papier in de printer te zitten. Nu lukt het printen niet meer. De Windows die ik op de computer heb zitten is Windows vista. Ik heb al geprobeerd om het probleem op te lossen door het downloaden van een driver, maar helaas. De Print spooler heeft als status: gestart en de opstarttype staat op automatisch.

Het probleem is volgens mij dat de opdracht van de computer niet bij de printer komt. Als ik namelijk iets kopieer dan doet de printer het wel. We hebben altijd standaard de printopdracht zo ingesteld dat we een voorbeeldafdruk van te voren zien. Als we dan op OK drukken wordt het uitgeprint. Het is nu zo dat de computer niet eens de voorbeeldafdruk laat zien. Bij de printer zie je wel dat er een printopdracht is, maar bij de status staat verder niets.

Ik heb het idee dat de opdracht dan naar een andere geinstalleerde printer gaat.
Verwijder alle printers eens en het configuratiescherm => prirnters
Start de pc op nieuw op , installer de printer weer en start dan weer opnieuw op. Probeer dan nog eens te printen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan