Printprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDA

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
14
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een laptop met windows Vista, en nu wilde ik een word-document uitprinten. Speciale Windows Vista driver gedownload en geïnstalleerd. Dat werkt allemaal prima. Nu wilde ik het bestand gaan uitprinten, maar hij verstuurd de opdracht wel maar hij print niet uit! Ik heb een Lexmark X3470 printer, en het schermpje blijft continu hangen op 0%. Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Hallo

Ik heb hetzelfde probleem.
Alsthans ik kan de netwerkprinter , gekoppeld aan desktop XP, niet installeren op mijn Vista laptop. Deze wordt wel gezien.

Welke drivers moet ik downloaden en op welke computer zetten?
 
Probleem is opgelost. :D:D:D
Nadat de vaste computer een nieuw moederbord kreeg, zag mijn Vista laptop mijn netwerk helemaal niet meer.
Ik heb op de vaste computer in het netwerk een korte simpele naam gegeven, de netwerkprinter een andere naam gegeven en......
Mijn Vista laptop zag zowel de vaste computer als de netwerkprinter.
So far so good....
Dell gebeld om mij te begeleiden in het zoeken naar de juiste driver voor mijn Dell AIO A940 (4 jaar oud, eigenlijk te oud voor Vista!!) en die driver geinstalleerd.
Wat een marzel.......
Ik kan documenten printen....dat wil zeggen, nadat ik 3x een foutmeldings schermpje moet weg klikken, maar dan krijg ik een keurig document.
Dell zegt , niets doen aan die foutmelding (dat zijn helaas nog de kinderziektes van Vista). Je hebt marzel dat Vista nu kan printen.
Vooral zo doorgaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan