Printrij niet te onderbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Wanneer er bij mij tijdens het printen iets niet goed gaat, b.v. allemaal rare tekens met een regel per bladzijde. Dan kan ik het betreffende document niet meer anuleren. Ik moet het printen stoppen door de printer uit te zetten. :evil:

Ik kan dan een hele tijd niet meer printen omdat het te printen document niet uit de printrij is te verwijderen en het printer logo rechts in de taakbalk blijft staan.

Heb je al geprobeert om de software opnieuw te installeren !!!!!!!

Als je bedoelt de software van de printer? Nee, dat heb ik niet gedaan want hij draait op de drivers van XP.

Ik probeer te printen vanuit Word voor Windows.

Als je op de drivers van xp draait kan je xp alle bestanden laten controleren.
Stop de xp-cd in de drive, ga naar start > uitvoeren > typ hier sfc /scannow let op de spatie.
klik op ok.

Bedankt voor de hulp. De printer werkt weer als vanouds.

Zal wel aan de drivers gelegen hebben.

printer logo in taakbalk

Het logo voor de printer is in de taakbalk verdwenen hoe kan ik dit terugzetten?
Bedankt alvast,
Betta

Ga naar Start, Configuratiescherm, Printers rechts klikken op je printer.
Snelkoppeling maken (op het bureaublad), de naam veranderen in bv Printer en pictrogram slepen (en verplaatsen) naar linksonder op de taakbalk.

Groetjes

taakbalk

Bedankt Ed
De snelkoppeling staat al op het bureaublad en het gaat niet om lins op de taakbalk maar rechtsonderin daar stond hij altijd je weet wel bij die kleine icoontjes waar ook het klokje staat en andere dingetjes.
Daar zou ik hem weer terug willen
Groetjes,Betta:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan