<Printscreen><Alt> werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Plotseling werkte <Printscreen><Alt> niet meer, na een vraag of het akkoord was, dat Windows de Printscreen opsloeg op OneDrive.

Maar het vervelende is dat ik niet een knop kan vinden om dit weer terug te zetten, dus dat Windows wel de Printscreens kan opslaan op OneDrive

Operating Systeem Win10 Pro 64-bits

MVG
Dukkel

Voor de goede orde, het is geen PrintScreen+Alt maar Alt+PrintScreen.

Misschien dat dit andersom ook werkt?
Houd het pictogram OneDrive in het systeemvak, uiterst rechts op de taakbalk ingedrukt of klik er met de rechtermuisknop op, en tik of klik op Instellingen. (Misschien moet u op de pijl Verborgen pictogrammen weergeven naast het systeemvak tikken of klikken om het pictogram OneDrive te kunnen zien.)

Tik of klik op het tabblad Automatisch opslaan en schakel het selectievakje Schermafbeeldingen die ik maak automatisch opslaan in OneDrive uit.

Hallo Edmoor,

Dit bleek de oplossing:

Houd het pictogram OneDrive in het systeemvak, uiterst rechts op de taakbalk ingedrukt of klik er met de rechtermuisknop op, en tik of klik op Instellingen. (Misschien moet u op de pijl Verborgen pictogrammen weergeven naast het systeemvak tikken of klikken om het pictogram OneDrive te kunnen zien.)

Tik of klik op het tabblad Automatisch opslaan en schakel het selectievakje Schermafbeeldingen die ik maak automatisch opslaan in OneDrive uit.

Voor de zoveelste keer hartelijk bedankt.
MVG
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan