printscreen maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

frensie

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
hallo
ik wil graag een printscreen maken,maar dat lukt niet zoals het hoort(knop printscreen en dan in paint ophalen) er gebeurt helemaal niks.
wat is er niet goed of wat doe ik verkeerd??
mijn pc is:xp proffesional versie 2002
amd athlon (tm)2000+

Doe je ALT + PRINTSCREEN?
En kopieer je hem dan naar paint met CRTL +C en CTRL +V ??

wat ik persoonlijk gebruik en moet zeggen is handiger dan paint oid is printscreen.
http://www.gadwin.com/printscreen/ even installeren en na installatie kun je een aantal instellingen doen , daarna volstaat het drukken op de printscreen knop en om een printscreen direct als afbeelding op te slaan.

Ctrl met Printscreen en dan in Paint eerst op bewerken klikken en vervolgens plakken.

jammer ik heb het proggie geinstalleerd en gedaan wat er staat maar nog steeds niks

Ctrl met Printscreen en dan in Paint eerst op bewerken klikken en vervolgens plakken.

ook dit lukt niet ik heb niet de mogelijkheid om te plakken

Tsja, gewoon printscreen zal dan ook vast niet werken.

juist niks werkt, zal het aan het toetsenbord kunnen liggen?

Je zou eens kunnen kijken of er een nieuwe driver voorhanden is.
Doen alle toetsen het wel normaal of krijg je b.v. een ) als je een + wilt?

En je drukt eerst Ctrl in en dan printscreen?
Het is wel vreemd dat alleen die toets het niet doet.
Zit er misschien vuil onder Ctrl of Printscr?
Hou je toetsenbord eens op z'n kop en geef er een stel tikken op.

En nou maar hopen dat je de toets printscreen niet hoeft te gebruiken :cool: :D

Geplaatst door tazman
wat ik persoonlijk gebruik en moet zeggen is handiger dan paint oid is printscreen.
http://www.gadwin.com/printscreen/ even installeren en na installatie kun je een aantal instellingen doen , daarna volstaat het drukken op de printscreen knop en om een printscreen direct als afbeelding op te slaan.

Ik heb deze gedownload maar volgens mij maakt hij alleen maar screenshots van het hele scherm en niet bijvoorbeeld alleen van het actieve venster. Of doe ik het fout?

Je hebt boven in de werkbalk een vierkant van stippellijn met een rood + teken
Probeer dat eens

Nou ik zie niks:(
Ik zoek me suf!! Maar geen vierkantje met een + teken hoor.
Screenshot maken doet hij perfect maar als ik bijvoorbeeld alleen het msconfig schermpje wil krijg ik toch de achtergrond ook nog.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan