Printscreen via button??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimSun

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Goeiemiddag...

Is t mogelijk om een button op je site te plaatsen, of een link zodat bezoekers rechtstreeks een PRINTSCREEN maken.... dat ze dat bv niet op t toetsenbord hoeven in te drukken....??

Met Vriendelijke Groet

DimSun

De printscreen toets wordt zo vaak gebruikt, ik vraag me af wat alleen het bezoeken van jouw site daar aan toevoegt dat het daar anders is?
Het wordt misschien wel interessant als vervolgens gevraagd wordt waar je het bestand op kunt slaan en in welk format (default) met een optie om het in andere formats op te slaan....

Hey Andre..

Ik snap je antwoord...

Laat ik het dan in de context zeggen wat ik eigenlijk t liefst heb...

Je hebt op mijn site een flash spelletjuh... ik wil dat als je klaar bent... dat die dan een printscreen maakt, en dat je die dan idd meteen kan opslaan....

ik wou met de eerste vraagstelling bereiken, dat het dan al in het klemblok zich bevindt, en dan een uitleg op me site maak... dat je naar paint moet, dan plakken...enz enz.... maybe denk ik te ver na....

ik weet niet echt hoe ik dit wat ik wil moet verwoorden.... dus ik heb mijn best gedaan haha

Thanx alvast...

Greetz DimSun

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap het .... maar juist als je dat uitleg verhaal weg laat.... maar mijn voorstel maakt dat helemaal overbodig... als je dat weet te scripten of zo achter die button...

Ma is deze script er dan??
enzo ja.. waar kan ik deze vinden??

Greetz
DimSun

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem niet... dus (zelf) zoeken op internet en maken... of hier vragen of iemand een idee heeft.

@DimSun,

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan