Pro cycling manager 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

LabNoord

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2010
Laptop Acer 2.pngLaptop Acer 1.png

Ik speel al jaren het spel pro cycling manager! Maar nu heb ik een probleem mijn laptop kan het spel niet aan ( ik heb een HP Probook 6550B )
Ik heb via can you run it gedaan maar ik ben niet zo handig in het lezen van cijfers ik snap niet wat ik moet doen. Er staat dat je een Ghz moet hebben van 2,6 en ik heb 2,2?? Kan ik dat veranderen via de laptop zelf, doormiddel van iets kopen? Of moet ik daarvoor een nieuwe laptop kopen? en welke laptop is dan aan te raden. Kan ik zoeken op 2,6 ghz?

Kan iemand de afbeeldingen bekijken en kijken of er wat verander moet worden??
Of als het handiger is een nieuwe laptop te halen, ik heb deze laptop al wel 2/3 jaar dus opzich kan het geen kwaad om een nieuwe te halen

Alvast bedankt!!

Labnoord,

Dit is de snelheid van je processor (CPU).
Als ik echter naar de screenshots kijk moet je het spel wel kunnen spelen.
Wat ik wel zou doen om het beter speelbaar te kunnen maken is een andere videokaart halen omdat die niet voldoet aan de juist specificatie.

Een goedkope kaart heb je al voor een paar 10jes.

Laptop vind ik niks om mee te gamen je zou ook een nieuwe goedkope budget game pc kunnen kopen die zeker dat spel aan kan en eventueel nog andere spellen voor in de toekomst.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Hallo,

Hartelijk dank!
Waar kan ik die videokaarten halen? en heeft u nog tips voor mij? welke ik bijvoorbeeld het beste kan kopen?
Ja zat ik ook al aan te denken maar waar kan ik GOEDKOPE halen? heeft u daar misschien een tip voor?

Mvg,

Sorry, ik lees nu net jou bericht na maar je zit nu al op laptop, dit is moeilijk te zeggen of die wel een videokaart bij kan doen.
Bij een desktop had het maar paar 10tjes gekost.

Je hebt pc onder 600 euro maar ook boven 600 euro.

Laatst bewerkt:
Uhh nee zou ik niet kopen zit alleen maar onboard videokaart in dus de kans dat je het nog niet kan spelen is aanwezig.

Ik bouw PC's op maat en goedkoopste pc waar je spelletjes op kan spelen is

400 euro

wat heb je dan zie onderstaand:

AMD FX 4130 4-Core 4x3.8Ghz (CPU)
ATI R7 260X-2GB vga kaart HDMI DVI VGA (videokaart)
500GB SATA3 (HDD)
4GB DDR3 (Ram)

DVDRW

Heb je een site?
Vind 400 wel te veel denk ik. Moet dan wel echt een verbetering zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan