Pro Evolution Soccer 6 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

FEARSiDE

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Beste Helpmij.nl,
Ik heb een vraagje ik heb PES6 orgineel gekocht in de winkel maar als ik het wil installeren krijg ik deze melding:
[image]http://img261.imageshack.us/img261/3064/screenpesgq7.jpg[/image]
Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos? Op google heb ik ook al gezocht zonder resultaat.

Alvast bedankt. :rolleyes:

Kan natuurlijk heel veel betekenissen hebben. Wat ik in iedergeval kan zien is dus dat de locatie waar jij het spel hebt geinstaleerd niet gevonden kan worden. Het spel zelf denkt dat het ergens anders staat en gaat het daar zoeken. Maar vind natuurlijk niks. Opties
- Je instaleerd het spel opnieuw: ditmaal in c:/programfiles
(dit is de normale map waar de meeste spellen in geistaleerd worden.)
- Miss is jou mijn documenten map niet aanwezig of om wat voor manier dan ook verplaatst. Wat me erg sterk lijkt.
- Of in je register is iets niet goed en kan daardoor een gedeelte van het zogenaamde "path" niet vinden. Hoe dit te verhelpen is weet ik niet precies maar het is te verhelpen in de CMD. (Opdrachtenprompt)

Kan natuurlijk heel veel betekenissen hebben. Wat ik in iedergeval kan zien is dus dat de locatie waar jij het spel hebt geinstaleerd niet gevonden kan worden. Het spel zelf denkt dat het ergens anders staat en gaat het daar zoeken. Maar vind natuurlijk niks. Opties
- Je instaleerd het spel opnieuw: ditmaal in c:/programfiles
(dit is de normale map waar de meeste spellen in geistaleerd worden.)
- Miss is jou mijn documenten map niet aanwezig of om wat voor manier dan ook verplaatst. Wat me erg sterk lijkt.
- Of in je register is iets niet goed en kan daardoor een gedeelte van het zogenaamde "path" niet vinden. Hoe dit te verhelpen is weet ik niet precies maar het is te verhelpen in de CMD. (Opdrachtenprompt)

Heb het al 3 keer geherinstaleerd. En me Mijn Documenten is er nog :o
Dus dan optie 3. Echt geen idee hoe?

bedankt

Helaas heb ik echt geen idee hoe je optie 3 uitvoerd. Ik zou zeggen maak daar een nieuwe vraag over of zoek even op google onder: windows path bijwerken ofzo.

Succes m8

Neo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan