Probeer bijlage te openen, geeft foutmelding en of er gebuerd niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

francis997

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Hallo allemaal,

Op de laptop van mijn moeder, staat windows live mail geinstalleeerd en deze gebruikt ze dus als standaard mailprograma. Maar nu zit ze sinds kort met een probleem.
Als ze een mailtje ontvangt, maakt niet welke extensie of welke email acount, probeer ik de volgende acties en het gaat telkens mis.
De ene keer krijg ik een foutmelding dat er een map mist(ik post straks de exacte foutmelding) of als ik dubbelklik op de bijlage om de keuze opslaan of openen te krijgen gebeurd er gewoon helemaal niks.

Ik heb al geprobeerd een systeem herstel uit te voeren, waarna het een paar daagjes wel werkte maar nu niet meer, ik heb geprobeerd alle windows live onderdelen(msn, mail enz.) te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat mocht niet baten.

Dus begin ik echt te denken aan formatteren :(, maar daarvoor wilde ik weten of iemand nog ideen kan hebben waar dit aan ligt.

Alvast bedankt!

misschien staan de instellingen van de beveiliging niet helemaal goed

Als de instellingen van de beveiliging te hoog staan worden bijlagen geblokkeerd.
Wat je kunt doen is eerst de bijlage opslaan en dan pas te openen.

De beveiliging heb ik inmiddels nagekeken en daar was niks mis mee, staat exact hetzelfde als op mijn laptop, en bij mij werkt het wel normaal.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
blokkering

En als je de virusscanner effe uitzet als je het bericht nog een keer naar je opstuurt? Iets houdt 'm tegen.

Kun je ook de bijlage niet opslaan ??

virusscanner heb ik al verwijderd. En het opslaan heb ik niet geprobeerd ga morgen als ik bij mijn moeder ben ff proberen!

Ik laat het morgen ff weten!

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Uitzetten

Verwijderd?? heb je er dan meerdere opstaan??
Spamfilter oid.??

nee, hoor had er 1 virusscanner opstaan, en ik dacht dat die het conflict kon veroorzaken,dus verwijderd, maar dat hielp niet.
Alle instellingen weer gecheked, programa opnieuw geinstalleerd, maar het werkt nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan