Probeer eens een andere browser;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mark.jpg


dan doen jullie toch iets fout.
 
hmm.. dan is er ws wat fout gegaan bij het uploaden naar de site.. kan niet anders.. hier bij mij thuis doet hij het op elke pc:S
 
Nee er is niks fout gegaan met de upload.
Zie mijn plaatje...de browser heb ik van de site afgehaald en toen uitgepakt op mijn bureaublad.
Werkt echt hoor.
 
hahaha .. nou dan weeet ik niet wat het probleem is;) heey maar puppie.. bij jou deed hij het dus wel.. enig idee hoe ik dat gedoe me die splashscreen in het begin kan regelen? gaat namelijk zo half half...
 
nee joh ik heb helemaal geen verstand van programmeren.
 
Ik denk dat ik het weet ik gebruik Windows Xp pro met .net 1.3 ik ga 2.0 downloaden duurt nog paar minuten kijken of daar aan licht
 
Ook hier werkt ie.

Wanneer ik een ander programma (bijv FireFox) actief maak en daarna jouw 'browser', is het scherm wit en duurt het erg lang voordat het weer getoond wordt.

Verder vind ik 'm nogal traag bij het laden van websites (dus zal m nooit als standaard browser gebruiken ;)) maar leuk programma verder :thumb:
 
Hij werkt ik heb Net 2.0 er op gezet nu doet hij et better soms staat er Reageert niet maar dan 10sec later werkt die weer
 
hoe kom je aan net 2.0?? paar vrienden van mij missen dat ook waardoor ze de browser neit kunnen openen
 
in vista zit net2.0 Standaard darom heb jij geen last als je vista heb?
 
had vista idd;) gelijk eraf gegooid en xp media center erop.. mja raar dat die er dus niet bij zat:p
 
hoe maak je zoon browser k wil het graag weten wil je het uitleggen????
 
wil je er best bij helpen.. heb je enig ervaring met programmeren?? (het is in c# geprogrammeerd)
 
Hij doet het bij mij en hij laadt veel sneller als IE, maar sommige functies doen het niet. Ik probeerde een spel, deed het, totdat ik dood was en ik op menu moest klikken, dat deed die niet.
 
hey maarkk heb je browser gedownload en hij werkt goed ook google werkt bij mij goed:thumb:
 
Wordt de browser nog uitgebreid met opties of is dit het ?
Een tabbed browser is bv wenselijk :)
 
idd niet slecht hoor. alleen zoals jedi al zei:
Een tabbed browser is bv wenselijk
Knap gedaan. In Visual Basic is dit ook simpel: Gewoon de "Web browse"-control (of zoiets) op je scherm zetten en wat knoppen erbij zetten.

Rubdos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan