Probeer mijn webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij geeft hij het volgende als ik het wil opstarten:

Er is een fout opgetreden in xplrr en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
-----------------------------------------------------------
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Hoe komt dit??

Ik las veel positieve reacties en wat verbeteringen. Helaas heb ik de source code niet meer! Omdat ik windows opnieuw geinstalleerd heb al 10X ofso in anhalf jaar tijd:p
Maar ik zal een nieuwe gaan maken!

Je bent altijd welkom om mee te doen met het browser project dat ik en een paar andere van dit forums gestart zijn ;)

Ja, dat las ik! Ik had er over na gedacht om mee te doen maar aangezien jullie al begonnen waren deed ik het toch maar niet!

Eerlijkgezecht hebben we nog niet echt veel gedaan xD
Ik ben met een browser user control bezig die redelijk veel basisfunctionalliteit geeft, hijs wss binnen een paar dagen klaar, mss kan je hem gebruiken :)

tof!

heel goed gemaakt! maar HOE maak je dat eigenlijk?? ik stel deze vraag wel bij het onderwerp VB

Ik ben ook bezig met een webbrowser met eigen energie Niet die van IE
ik denk dat ik klaar ben 01/06/09

want ik werk met 2 man maar

Ohja, over deze 'energie' - wat bedoel je precies? Engine? Want hoe zou je je eigen 'energie' willen maken? :confused:

Ohja, over deze 'energie' - wat bedoel je precies? Engine? Want hoe zou je je eigen 'energie' willen maken? :confused:

Hij bedoelt waarschijnlijk dat ie de parser e.d. zelf gaat (proberen te) schrijven.

ik heb het ook wel eens geprobeerd kwam heel erg veer:rolleyes: niet dus:D

keurig maar het lijkt verrek vel op internetr explorer ik zou bijna zegen dat het eenb cover is voor internet explorer :thumb:;):)

Ik vind jouw browser nu al beter dan IE :p (daar ben ik dan ook geen fan van).
Lekker snel zonder overbodige prutsdingen.
Misschien is het handig om de enter-toets te laten werken na het typen van een url? En het url veld wat langer te maken?
Overigens plaats ik dit bericht werkend in jou browser ;)

Succes met het afmaken!

Werkt mooi, netjes geprogrammeerd, (bijna) geen foutjes ( kijk nog eens naar de adresbalk ) er in.

Zeg, ik zou de broncode wel eens willen zien.
Zou, dat mogelijk zijn?
:o:)

Veder is het een prima browser, netjes geprogrammeerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan