Ik heb het volgende probleem:
Ik kom niet meer op internet maar heb wel verbinding met mijn profider.
Ik heb al van alles en nogwat geprobeerd.
Verbinding opnieuw aangemaakt, TCIP opnieuw geinstalleerd na de-installeren etc.
Als ik een html pagina open van een website die ik gemaakt heb kan ik die openen (staat op mijn PC).
Echter ik krijg geen geen website geopend.
Ook niet als ik de code intik ipv de naam.
Ook email werkt niet.
Als ik een site open via mijn Opera browser krijg ik de melding: "Can't find the remote server".
Als ik mijn IE eplorer 6.0 opnieuw wil installeren geeft IE een foutmelding dat de netwerk opties het niet doen.
Ik kan wel op internet via mijn notebook van de zaak.
Dus aan mijn internetverbinding ligt het niet.
Wie o wie kan mij helpen?
PS
Het is een PC die ik via een PC prive project heb aangeschaft via Alternate.
Waarschijnlijk heb ik tijdens het schonen van mijn PC van files en prog's die niet meer nodig zijn iets te veel weggegooid.
Ik kan ook niet naar de DOS prompt om te pingen.
Dan start de PC op in de DOS mode. Dit is waarschijnlijk door Alternate zo ingesteld denk ik.
Ik werk met Windows 98.
Ik kom niet meer op internet maar heb wel verbinding met mijn profider.
Ik heb al van alles en nogwat geprobeerd.
Verbinding opnieuw aangemaakt, TCIP opnieuw geinstalleerd na de-installeren etc.
Als ik een html pagina open van een website die ik gemaakt heb kan ik die openen (staat op mijn PC).
Echter ik krijg geen geen website geopend.
Ook niet als ik de code intik ipv de naam.
Ook email werkt niet.
Als ik een site open via mijn Opera browser krijg ik de melding: "Can't find the remote server".
Als ik mijn IE eplorer 6.0 opnieuw wil installeren geeft IE een foutmelding dat de netwerk opties het niet doen.
Ik kan wel op internet via mijn notebook van de zaak.
Dus aan mijn internetverbinding ligt het niet.
Wie o wie kan mij helpen?
PS
Het is een PC die ik via een PC prive project heb aangeschaft via Alternate.
Waarschijnlijk heb ik tijdens het schonen van mijn PC van files en prog's die niet meer nodig zijn iets te veel weggegooid.
Ik kan ook niet naar de DOS prompt om te pingen.
Dan start de PC op in de DOS mode. Dit is waarschijnlijk door Alternate zo ingesteld denk ik.
Ik werk met Windows 98.