Probelemen met op en aflopend sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkls

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
4
Sinds enige weken heb ik bij het opslaan vanaf bijvoorbeeld explorer, het probleem dat mijn mappen en of documenten in de verkeerde volgorde staan. Ik heb ze al geprobeerd te rangschikken met mijn rechtermuisknop, maar dan staat het de volgende keer weer verkeerd. Bij het gewoon opslaan van documenten staat alles wel in de juiste volgorde. In de mapopties heb ik niets kunnen vinden. Wie o wie kan me de oplossing bieden?

Groetjes, Mariella
 
Mariella,

Kan je het iets duidelijker uitleggen want ik begrijp er eigenlijk niet zo veel van (kan ook zijn omdat ik Belg ben hoor)
:p

In welke volgorde moeten die mappen en documenten dan staan ?
 
zet je dan een vinkje bij automatisch rangschikken?
maikel
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk staat in je mapopties "De weergaveinstelling van elke map opslaan" uit, als je deze aan zet zou hij de instelling moeten onthouden.

Door aan de bovenkant op "Naam" of "datum" te klikken kun je de manier van sorteren aanpassen.
 
Hoi Maikel,

Ik kan het vinkje, als ik bijv. een plaatje van internet op wil slaan, niet aan of uit zetten. Wel als ik vanaf mijn pc iets op wil slaan.
 
Hoi Paintje, deze optie staat aangevinkt. De mappen worden zo wel in de juiste volgorde getoond, alleen als ik vanaf bijv. internet iets op wil slaan, staan ze ineens andersom! van Z-A
 
Raisa, ik weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen. Als ik mijn mappen open, staat alles van a-z. Als ik iets vanaf mijn pc opsla, staat ook alles van a-z. Maar als ik iets vanaf bijv. internet op wil slaan, staan ineens mijn mappen van z-a.
 
Als je namen van Z-A staan druk je nogmaals op het grijze vakje "Naam" en dan draait het om van A-Z :)
 
Paintje,

Je hebt helemaal gelijk, alleen.....draait het allemaal weer om, zodra je het venster sluit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan