Probje (PROB) met CDRW 48x24x48

Status
Niet open voor verdere reacties.

FraGJuNKiE

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
hey,

ik heb een probleem met mijn cdbrander. Alles staat goed geinstalleerd maar nero brandt niet sneller dan 32x, terwijl het een 48x brander is. windows XP herkent hem ook als 32x. Ligt het aan de drivers, wat ik me niet goed kan voorstellen, of ligt het aan de software of windows ofzo.

GreetZ

JuNKiE

Het 1e wat in mij opkomt: Kijk eens op de cd zelf op hoeveel speed die maximaal gebrand kunnen worden

Ik denk dat je de nieuwste drivers moet downloaden....
Nero ge-update ?
Download anders NERO CD speed hier !
Naamjatter... ;)

Met Nero CD speed ken je checken of je 48X speed brander bijvoorbeeld wel met 48X leest... FF de Drive selecteren, dan run test...
Anders ken OF de cd het niet aan, OF je brander niet... 2e lijkt me trouwens sterk....

Geplaatst door FragHank
Met Nero CD speed ken je checken of je 48X speed brander bijvoorbeeld wel met 48X leest... FF de Drive selecteren, dan run test...
Anders ken OF de cd het niet aan, OF je brander niet... 2e lijkt me trouwens sterk....

Okey,....:)

Ben nog steeds benieuwd naar het antwoord wat de cd's werkelijk aan kunnen

Niet zo bijdehand FragHank, want IK heb die nick voor je verzonnen ARJAN VAN DER ZWART!!! je was gewoon zelf te stom om een nickname te bedenken, dus toen HEB IK JE GEHOLPEN :evil:

Dat je de status op opgelost zet is mooi maar je mag de oplossing ook wel posten

nou vooruit. de oplossing was bes wel simpel, ik had multi speed cdtjes gekocht, en die konden waarschijnlijk geen 48x an. toen deed ik de cdr erin die ik bij mn brander kreeg, en toen dee die het wel...

thx m@rio

JuNKiE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan