Probleem Acer Aspire 1403LC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mau1988

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
Hallo,

Ik zit met een probleem met mn laptop. Ik ben helaas geen computertechnicus dus ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen. De laptop wil niet laden. De accu en stekker lijken ok. Want als je de stekker op een bepaalde manier vasthoud tegen de laptop dan laad hij wel eventjes op voor een paar seconde. Ik vermoed dat de aansluitingen binnen in de laptop kapot is. De laptop start gewoon op de accu. Maar op netstroom alleen (dus accu verwijderd) wil die niet starten. Lijkt dit op een moederboard probleem? Tot dat de accu leeg was heb ik vanmorgen de laptop gewoon kunnen gebruiken zonder probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Maurice

Inmiddels ben ik er al uit wat het is (na wat zoekwerk op internet) de voedingsconnector in de laptop zit los. Ben ik mooi mee buiten de garantie. Waar kan ik dit laten repareren buiten Acer zelf? Want ik heb geen zin om mijn laptop 10 weken te moeten missen.

Bedankt voor de tips

Inmiddels ben ik er al uit wat het is (na wat zoekwerk op internet) de voedingsconnector in de laptop zit los. Ben ik mooi mee buiten de garantie. Waar kan ik dit laten repareren buiten Acer zelf? Want ik heb geen zin om mijn laptop 10 weken te moeten missen.

Bedankt voor de tips

Ben je zeker dat het niet de fiche is die je in de laptop steekt?
Als je twijfelt laat deze eerst eens doormeten door iemand die je kent.
Heb 2 weken geleden nog zo'n gerepareerd en het was de fiche.
groetjes

wat houd dat in de fiche :o Als ik de stekker in de laptop steek is er (te)veel speling. dus iets zit er verkeerd. En waar kan ik dat doormeten laten doen..

Bedankt

wat houd dat in de fiche :o Als ik de stekker in de laptop steek is er (te)veel speling. dus iets zit er verkeerd. En waar kan ik dat doormeten laten doen..

Bedankt

Met de fiche bedoel ik de "stekker" die in de laptop steekt.De stekker steek je in het
stopcontact. Iemand in je vriendenkring(buren,familie,vrienden) die een beetje aan
elektriciteit prutst zal wel zo'n metertje hebben. Je meet dan van de stekker tot aan
de fiche .Maar die persoon zal dat wel weten.
groetjes

STEL, dat het de voedingsconnector die los zit is, klopt het dan dat het me minimaal 150 euro gaat kosten?? Ik zal de stekker eens laten controleren maar volgens mij is die in orde. Het probleem LIJKT echt te zitten in de connector in de laptop zelf. Soms maakt ie wel contact soms niet...

STEL, dat het de voedingsconnector die los zit is, klopt het dan dat het me minimaal 150 euro gaat kosten?? Ik zal de stekker eens laten controleren maar volgens mij is die in orde. Het probleem LIJKT echt te zitten in de connector in de laptop zelf. Soms maakt ie wel contact soms niet...

Ik heb geen idee wat het zal kosten als het in de pc zelf is.Hangt er natuurlijk ook vanaf
waar je hem binnen doet. Moeten ze hem doorsturen of repareren ze het zelf? Kan veel
verschillen qua prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan