probleem adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuin047

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Ik heb mijn adresgegevens staan in het adresboek dat ik open via bureau-accesoires.
Als ik het adresboek open van ms outlook dan staat daar niets in.Importeren lukt ook niet, wat doe ik fout?

Betreft XP

Het betreft msoutlook XP.
In het adresboek via burau-accessoires kom ik via bestand wel bij de optie imp exp. , maar in het adresboek via outlook niet.
Ook met de instelling"namen weergeven uit" en dan de optie "contactpersonen" of "outlook-adresboek" kom ik niet verder.

En als je in Outlook gaat naar het menu "Bestand\importeren-exporteren\internet-e-mail- en adressen importeren". Wat dan?

Groetjes,
Bennie

ja

JA dat is gelukt,alleen staan ze nu op voornaam gesorteerd, waar staat de optie sorteren op achternaam?
En als ik een wijziging aanbreng in het ene adresboek verandert het dan ook in het andere? Of moet ik dan weer opnieuw importeren?
Bedankt voor je snelle reactie.
Paul

Ga in Outlook naar Extra>E-Mail Accounts kies daar Bestaande Adresboeken weergeven...in het volgende scherm kies je wijzigen en je klikt op de optie Sorteren op achternaam...wel weer even Outlook opnieuw opstarten.

opgelost

Top, helemaal opgelost. Het werkt anders dan in ms98.
Heren allen bedankt voor de snelle reactie en een prettig weekend.
M.VR.GR. Paul

Wat je tweede vraag betreft: de twee adresboeken worden niet gesynchroniseerd. Je zal dus opnieuw moeten importeren. Je kan aangeven dat duplicaten niet geïmporteerd hoeven te worden.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan