probleem adsl verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het idd de Speedtouch 570 hebt (waarschijnlijk met rode knop) dan zal er op de onderkant een WEP-Key staan.
Daarnaast zijn er nog de MAC adressen die op je netwerkkaarten staan.
Samen zorgt dit voor een vorm van beveiliging zodat niet iedereen kan meeliften op jouw draadloze internetverbinding.

Heb je idd een Speedtouch 570 met rode knop ?
Kun je de Wep key aan de onderkant van de 570 vinden ?
Hoe ver ben je inmiddels ?

ik heb is even gekeken, en ik heb id. een SpeedTouch 570 met rode knop.
Ook die web key code staat op dat kastje
Ook nog een code SSID.

van deze codes weet ik dat die man van de kpn ze heeft ingevoerd bij zo'n installatie programma?

Daarna heb ik ook nog een beetje rondgezocht, en weet even niet meer waar, maar ik heb die code ook nog ergens anders ingevuld (had ik die man ook zien doen).

dus volgens mij ligt het daar niet aan.

alleen met die rode knop hebben we verder naar mijn weten niks gedaan

Goed ik zal het verhaal afmaken.

Ik werd net teruggebeld door iemand van de KPN. Deze man heeft mij geduurden de een 2,5 uur duurend telefoon gesprek van het probleem afgeholpen.

het probleem was het volgende:

doordat de computer tegelijk tijdig zijn geïnstalleerd, is er (zoals die man het verwoorde) een KRUISBESTUIVING
opgetreden, waardoor er instellingen zijn verandert, en waardoor tijdens de installatie herkenning is opgetreden en waardoor de pc98 niet meer onafhankelijk van de pcxp verbinding wilde maken.

We hebben alle software onafhankelijk van elkaar verwijderd en onafhankelijk van elkaar weer geïnstaleerd en hij doet het weer!!!!!!!!!!

laat het voor ons allen weer een wijze les zijn!!

Jullie beide bedankt voor de hulpvaardigheid en de snelle reacties.

Ik hoop dat jullie in de toekomst andere mensen met hetzelfde probleem kunnen helpen!!

groetjes Hilde

Mijn bijdrage is nihil maar ik hield deze thread in de gaten omdat ik vrijdag zo'n ding moet aansluiten, vandaar...
In elk geval mooi dat ie nu werkt zoals het moet. Veel plezier ermee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan