probleem afdruk samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

greetk

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
12
ik heb het volgende probleem met het samenvoegen van een Word en Excel bestand.
In het Excel bestand zijn niet alle kolommen gevuld met info die in de brief moeten.

Nu zijn er bij het afdrukken gegevens van een bepaald record ook afgedrukt bij het volgende 32 records. In het Excel bestand staan hier geen gegevens. Maar bij het controleren van de ingelezen adreslijst in Word, staan hier de geprinte gegevens.

Na 32 keer staan deze gegevens niet meer vermeld.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
 
Kan je het Excelbestand opsturen (zie site hieronder), want dat 'helpt' zo makkelijk .....:p
 
gezien de aard van de gegevens(financiele gegevens + persoonsgegevens) lijkt me dit geen goed idee.
 
Ja, logisch.

De meest voor de hand liggende oorzaak zit 'm in de samenvoegcode in het Word-document.
Da's echter moeilijk te controleren 'op afstand'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan