Probleem ATI Catalyst control center

Status
Niet open voor verdere reacties.

myhabi

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Hallo,

Ik zit met een probleem. Het lukt me maar niet om ATI Catalyst control center op te starten. Ik heb het meermaals geinstalleerd maar ik zie nergens een knop waarmee ik het ook daadwerkelijk kan starten! Niet op het bureaublad, niet bij alle programma's niet in de installatiemap en de zoekfunctie van windows 7 heeft me ook niks opgeleverd. Ook rechtsonder staat geen icoontje dat aangeeft dat het programma draait. Iemand al eens eerder gehad, een oplossing?

Bvd Daan

Volgens mij heb je dit ook helelmaal niet nodig met Win7.
En die driver die je gebuikt is volgens mij alleen geschikt voor WinXp

Maar ik heb catalyst control center dus nodig om de instellingen van een xtern beeldscherm te wijzigen dat ik aansluit op mijn laptop. Dat externe beeldscherm met dezelfde resolutie als mijn laptop zelf (1980x1080) geeft zwarte randen weer aan alle kanten, ookal zegt het scherm dat hij op full-hd staat ingesteld. In andere fora heb ik gelezen dat ik dat kan oplossen met catalyst control center, maar die kan ik dus niet opstarten!

Oke ik begrijp dat je dit perse nodig hebt, maar je moet wel rekening houden dat je nu windows7 gebuikt en zal dan ook een catalyst control center moeten gebruiken die compatible is met jou huidige bestuurings systeem. Die misschien ook nog wel eens 64bit kan zijn, dus daar zal je ook rekenig mee moeten houden.

Ik heb een laptop waar ook het CCC van ati op zit, onder windows 7 64 bit.
Voor de juiste CCC versie moet je toch echt op de site van je laptop merk kijken.
Als je deze drivers rechtstreeks van site ATI hebt gehaald loop je het risico dat je niet de juiste hebt. Windows 7 maakt dus zeer zeker ook gebruik van het CCC

Groetjes Jan

ccc

Hoi, ja ik heb ook problemen met CCC ik kon hem altijd aanklinken zodat ik mijn videokaart kon overklokken maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niks, ik heb net een heel nieuw systeem samen gesteld en alle stuurprog. bij ati opgehaald zoals gewoonlijk maar ik zelf denk dat het door iets word tegengehouden maar ik weet niet wat, weet iemand er raad mee? ik heb een intel i7 2600k een msi p67A met windows7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan