probleem audio drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb 2 systemen draaien op mijn computer. Win7 en XP.
Mijn soundcard is een AC'97 (gezien bij win7)
De gevonden audiodrivers voor XP en Vista willen niet installeren. Wat doe ik verkeerd of hoe vind ik wel de juiste drivers.
Als bijlage een plaatje van mijn apparaatbeheer(XP). Volgens mij moet die legasy audiostuur programma's omgewisseld worden door AC"97. Maar hoe doe ik dat?drivers.JPG
 
chipset drivers eerst geinstalleerd onder xp?
Daarna pas de audiodrivers.
 
Moederbord Asus k8v-X. Daar heb ik wel een cdtje van. zal ik even draaien.
Zie ook nog een cdtje VGA Driver 2D/3D Graphic&video accelerator van Asus.
 
Het geluid is er weer. bedankt voor de tip.
Er staat nu nog 1 onbekend apperaat in apparaat beheer. En de via-raid wil niet installeren. Maar ja wat is VIA RAID? Komt ook van het moederbord cdtje.
Verder heb ik everest gebruikt voor de informatie over het moederbord. Maar daar kom ik er ook niet uit of ivm het onbekende apperaat.
 
Ik heb VIA RAID proberen te installeren maar geeft een waarschuwing weer:
No standalone disk and Nousable disk array attached, please check if any disk array is broken. Wie weet wat er bedoeld wordt
 
Hoi !

VIA Raid hoef je niet te installeren; je kunt dit apparaat uitschakelen in apparaatbeheer (rechtsklikken op de vermelding - uitschakelen), of in het BIOS.

' n Raid-configuratie is 'n constructie waarbij 2 of meer HDD's smenwerking voor hogere snelheid of meer zekerheid: http://bluefive.pair.com/raid.htm

Greetz,

Harry,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan