probleem back-up XP Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Berichten
213
Hallo allemaal,

Ik heb als OS XP Home en heb zonet vanop m'n installatie cd-rom van XP de back-up optie geïnstalleerd. Alles ging goed, tot ik daadwerkelijk de back-up wou gaan maken.
Ik wil graag van alle gegevens op m'n computer een back-up maken en dit schrijven naar een CD-RW maar blijkbaar gaat dit niet, vermits hij vraagt om een diskette in m'n A drive te steken.
Wanneer ik vraag om naar de D drive (cd-writer bij mij) de back-up te schrijven vraagt hij me constant om een geschikt medium (een cd dus) in de drive te steken, maar er veranderd niets als ik dit doe.
Wanneer ik dan vraag om de back-up op m'n harde schijf (C:/) te schrijven geeft hij als rapport:
"Status van back-up
De bestanden voor de hersteldiskette kunnen niet worden gemaakt. De bewerking is afgebroken."
Dit geeft hij ook wanneer ik de back-up naar een diskette laat schrijven.
Dus er is blijkbaar op geen enkele manier een back-up te maken van alle gegevens op m'n pc volgens het back-up programma.
Wat doe ik fout?

Bedankt op voorhand
 
*bump* :eek:
Is dit een domme vraag? Sorry dan. *schaamt zich*
Maar.. misschien kan er iemand met XP Home die wél een back-up kan maken efkes zeggen tegen mij hoe hij/zij dat doet?
 
Met de backupfunctie van Windows gaat dat niet. Als je echt de hele rimram wilt backuppen, moet je een image maken met programma's als Norton Ghost of Powerquest Driveimage.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan