Probleem beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmuhtjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Ik heb een probleem met mijn beeldscherm, ik heb al allerlei dingen geprobeerd, maar het helpt allemaal niet. het zit als volgt, over heb ik groene pixels staan, ik weet niet of dit aan mijn sftware of computer ligt of aan het beeldscherm zelf, maar eerst deed de computer het gewoon.

Ik heb een probleem met mijn beeldscherm, ik heb al allerlei dingen geprobeerd, maar het helpt allemaal niet. het zit als volgt, over heb ik groene pixels staan, ik weet niet of dit aan mijn sftware of computer ligt of aan het beeldscherm zelf, maar eerst deed de computer het gewoon.

kan zijn dat je kabel geen goed contact meer maak

loop ff je aansluitingen na
ook van je graka

zien we daarna wel weer verder

Hoi Timmuhtjuh,

Hier kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Heb je een laptop of een gewone pc? In beide gevallen kan je proberen de software drivers van je grafische kaart opnieuw te installeren. als je een laptop hebt en dit heeft niet geholpen kan het zijn dat er iets binnenin niet in orde is. Dan ken je het het beste even wegbrengen.

Als je een gewone pc hebt kan je ook proberen deze open te maken, (eerst uiteraard uitschakelen en de stroom er vanaf halen). Dan kan je controlleren of alle kaarten goed in de sloten zitten. Duw dan stevig maar voorzichtig de kaarten tegen het moederboard aan. als alles goed staat sluit dan opnieuw de pc kast af en controlleer de kabels waarmee je monitor is aangesloten. ook deze kunnen iets losser zijn geraakt.

Als dit niet geholpen heeft kan het ook nog zijn dat je monitor of je grafische kaart stuk zijn.. laat die ff controlleren door iemand die er bedreven mee is...

success en laat me hier weten of het probleem opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan