Probleem bij branden DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem bij het branden van DVD's.

Als ik wil branden dan krijg ik de melding:

The GOP structure in the sell starting at 00:00:00:00 in PGC "movie 1" could not be broken into VOBU's.

Weet iemand wat dit betekend? En weet iemand een oplossing om wel DVD's te kunnen branden??

Als brand programma gebruik ik SONIC MyDVD, dat programma zat als software bij de DVD.

Alvast bedankt voor de hulp!!

Groet

Wat voor bestand probeer je te branden?

Het lijkt er op dat het niet een DVD indeling heeft.

Het is een MPEG bestand. Ik weet niet of dat wel goed is (zal wel niet), waarmee kan ik het dan veranderen?

Waarschijnlijk heb je een MPG in VCD formaat. Die kan je wel branden als VCD. Wil je hem echt naar een DVD formaat, dan moet je hem eerst omzetten. Op deze site kan je meer info vinden. http://wintips.filmt.nl/

Bedankt voor het advies, ik ga is kijken of het daarmee lukt!!

Hij is nu bezig om er een dvd van te maken, maar daar is die 3 / 3,5 uur mee bezig!!

Ik moest een MP2 maken, daar is ie nu mee bezig.

Hij is nu bezig om er een dvd van te maken, maar daar is die 3 / 3,5 uur mee bezig!!

Ik moest een MP2 maken, maar hij kon de software niet vinden...daar kreeg ik een foutmelding van, maar hopen dat het goed gaat!!

Ik moest een MP2 maken, maar hij kon de software niet vinden...daar kreeg ik een foutmelding van, maar hopen dat het goed gaat!!

Op zich is dat niet uitzonderlijk. Hier duurt het op een AMD 3000+ 2 tot 3 uur.

Welk bestand moet ik nu hebben om te branden?

Die ik met DVD author heb gemaakt of de MP2 die ik heb gemaakt??

Je maakt met tmpgenc normaal gesproken een mpg bestand aan waarbij je DVD PAL hebt geladen.

Dit bestand zet je met "tmpgenc DVD author" (dit is dus een apart programma) om. Dan krijg je twee mappen (VIDEO_TS en AUDIO_TS). In de videomap staan de bekende VOB-bestanden en dergelijke. Je moet de audio en video map op DVD branden.

Laatst bewerkt:
HET IS GELUKT!!!!!!!

Heel erg bedankt Wim voor je hulp :thumb: :thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
Graag gedaan (je hebt trouwens het meeste echt zelf gedaan).

Zonder jou adviezen was ik nu nog aan het prutsen en was het voorlopig niet gelukt......maar weet nu hoe het moet!!!!

SUPER:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan