Probleem Bij Dual View

Status
Niet open voor verdere reacties.

MathijsXx

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
hey,

ik heb dus een Nvidia 7900GTX 512MB
ik wil hier dus 2 beelschermen op aansluiten maar dit wil niet helemaal vlekkenloos..
mijn probleem is dus.. dat als ik bij nvidia control panel dualview selecteer.. dat het 2e beeldscherm gewoon zwart blijft.. soms springt hij wel aan.. als ik bijvoorbeeld everest start, maar dan heb ik nog heel appart beeld. kweet niet of et hier aan kan liggen maar.. mijn 1e monitor is een TFT 20" wide. en mijn 2e (die dus niet goed funtioneerd) is een 17" CRT monitor.. omdat mijn videokaart 2 DVI aansluitingen heeft.. werkt mijn crt monitor met zon stukje der tussen die er DVI van maakt zegmaar. de monitor moet werkt nog wel prima.. heb de nieuwste nvidia drivers al geinstalleerd dus het ligt niet daar aan.. denk ik..

mja hoop snel wat te horen :)

greetz mathijs

Phoe geen idee kijk wel of hij 2 Schermen ziet bij de Nvidia - Confugiratiescherm .

ik heb bij het nvidia control pannel dualview ingesteld.. en daar bij ook de behoorende schermpjes.. het lichtje op het 2e scherm is nu ook gewoon groen.. maar het beeld blijft gewoon zwart.. en als ik vensters daar heen sleep dan blijft hij gewoon zwart

heb ik allemaal al geprobeert.. en het scherm werkt prima.. en heb er ook al een ander scherm op gehad en die deed het zelfde.. ik zal es een vriend opbele of hij nog zon wit switch ding heeft ligge dan haal ik die ff op en kijk of die werkt.

Denk het dus wel!
ga eerst maar de instellingen nouw kurig doornemen en verbeteren :)

heb nu de resolutie en alles precies et zelfde bij beide schermpjes.. maar het wil nogsteeds niet.. en mijn tft is digitaal ofzow ? en die andere analoog.. zou het daar aan kunne liggen ?

Je kunt inderdaad checken of hij het wel doet bij een lagere resolutie. Kies iets als 800x600 bijvoorbeeld om te proberen. Zit er een monitor aansluiting op je pc die niet op je videokaart zit?

Resolutie hoeft beslist NIET hetzelfde te zijn!

Dat hoeft inderdaad niet.

nVidia heeft de dual monitor wizard. Daar kun je verschillende set-ups kiezen. Tijdens deze wizard krijg je ook de mogelijkheid om de schermen te detecteren.
Worden beiden schermen wel gezien?

ja ze worden beide herkent, ik heb ook al via die wizard geprobeerd maar dat werkte dus ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan