probleem bij formulieren invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy056

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2003
bij het invullen van bvb.overschrijvingen bij net-banking duurt het seconden voor de tekst verschijnt na de knipperende streep die wel gewoon vooruit loopt!!hoe komt dat ,dit is zeer vervelend,ook bij het schrijven van deze vraag is dat het geval.help aub.dank bij voorbaat.willy056

Welkom op Helpmij.nl :)

Wat voor besturingssysteem heb je?

probleem formulieren invullen(2)

ik werk met windows 98 se/en met telenet-internet(belgie) ik had vroeger nooit problemen met het schrijven van teksten en invullen van formulieren,voor mijn e-mails werk ik met msn.wel moet ik u verklappen dat ik enkele maanden geleden eigenlijk nauwelijks wist hoe ik een pc moest opstarten,ik ben 56 jaar en heb alles zelf geleerd zonder cursus en met enkele handleidingen die ik gekocht heb,graag een antwoord aub.groetjes,willy056

Hoi Willy056.
Al ooit eens gescant op Spyware. Deze kan je systeem behoorlijk langzaam maken.

Informatie omtrent Spyware:
http://www.ddcomputers.be/Internet/internet-spyware.htm

Downloaden van een Spywareprogramma:
http://www.lavasoftusa.com/dutch/support/download/

Op die zelfde pagina vind U ook een Languagepack (342kb). Dit is ook een Download. Deze kunt u dan gebruiken om een Taal naar keuze uit te kiezen en in Ad-aware te installeren. Na installatie kunt U
deze vinden in Ad-aware onder instellingen > Taalmodule. Als U nog vragen hebt stel ze gerust. Succes.

probleem met invullen formulieren OPGELOST !!!!

als test om zeker te zijn of alles weer goed werkt schrijf ik deze tekst en.....het werkt PERFEKT !!!! dank zij het programma Ad-aware6 dat ik geinstalleert heb en dan gebruikt heb.DANK U !!!! U bent fantastisch..men zegge het voort.!!!groetjes willy056.dank aan Lei Slaats.en uw ploeg...

Mijn dank gaat vooral naar de mensen die hier veel tijd in steken om dit soort programma's te maken, en Up to Date te houden zodat anderen veilig kunnen internetten. Nog veel internetplezier namens Helpmij.nl :)

ad-aware6 in nederlands??

hey,is het niet mogelijk om ad-aware6 in het nederlands te zetten?ook het zelfde probleem met AVG-6 anti-virus zou veel handiger zijn in het nederlands,is dat te doen??dank u -willy056-groetjes

Hoi Willy056.

Geplaatst door l.slaats.
Op die zelfde pagina vind U ook een Languagepack (342kb). Dit is ook een Download. Deze kunt u dan gebruiken om een Taal naar keuze uit te kiezen en in Ad-aware te installeren. Na installatie kunt U
deze vinden in Ad-aware onder instellingen > Taalmodule. Als U nog vragen hebt stel ze gerust. Succes.

Klik op deze onderstaande link en scroll naar beneden:U moet deze hebben: Languagpack (342kb).
http://lavasoft.element5.com/dutch/support/download/

Als hij op het bureaublad staat dubbelklik hierop en volg dan de instructies. Vink tijdens de installatie alle voorkomende talen uit, behalve Dutsh.

Laatst bewerkt:
nederlands::OK!!!

weet je wat??? het werkt!!!dank u ,groetjes willy056,knappe kerels zijn jullie!!!

dank u wel!!!

met deze wil ik jullie allen bedanken die me geholpen hebben met mijn verschillende problemen,dank u wel-groetjes-willy056-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan