• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem bij het afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Als ik bij de pagina-instelling opgeef dat kolom A en B afgedrukt moet worden op iedere pagina, gebeurt dat gedeeltelijk goed.
Fout gaat het met de titel die in de A kolom ingevoerd is en doorloopt tot kolom D. Bij het afdrukken wordt op de tweede pagina en de daaropvolgende een halve titel afgedrukt.
Ik heb nog geprobeerd om ook op te geven dat regel 1 (waar de titel instaat) af te laten drukken op iedere pagina. Maar dan gaat het ook niet goed.

Weet iemand raad?

groetjes
Juul

dat doe je best met selecteren en dan selectie afdrukken nemen.

Of ik het gebied nu selecteer of niet, dat maakt in dit geval niets uit.
Het gaat erom dat ik opgegeven heb bij pagina instelling op het tabblad blad dat ik kolom A en B afgedrukt wil hebben op iedere pagina. Mijn document loopt tot kolom BD.

groetjes
Juul

Ik heb maar besloten om de titel op te nemen in een koptekst en de titel van de eerste pagina te verwijderen. Zo krijg ik hem op iedere pagina afgedrukt.
Ik ging er namelijk van uit dat alle tekens ingebracht in cel A1 afgedrukt zouden worden op iedere pagina als je opgeeft dat op iedere pagina kolom A en B afgedrukt moeten worden. Maar dat is niet zo. Alleen wat je op je scherm ziet in kolom A en B wordt afgedrukt. Dus een lange titel die doorloopt tot kolom D print hij maar half .

groetjes
Juul

Je zou bij de betreffende cellen eventueel terugloop aan kunnen vinken bij celeigenschappen, uitlijning. Eventueel ook nog rijhoogte op automatisch zetten.
Hierdoor blijft de tekst volledig in kolom A maar wordt wel de regel hoger.

Hartelijk dank.
Ik zal nog kijken wat het beste past.

groet
Juul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan