probleem bij het defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeaChel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hoi , ik heb namelijk een probleem.....
Ik probeer namelijk mijn hardeschijf te defragmenteren, maar dan als ik dat wil doen dan krijg ik een vensterje dat zegt :

"Schijfdefragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren van Chkdsk is gepland op het volume : ( C: ) . Voer chkdsk /f uit. "

en ik heb namelijk dan eerst ckhdsk gedaan via "Opdrachtprompt" maar ik krijg dan bij fase 3 dan weer een melding dat het een fout is en dan niet verder kan gaan, en als ik chkdsk /f doe dan krijg ik een melding dat het gedaan wordt de eerst volgende keer dat ik mijn pc opnieuw start, dus heb ik dan ook direct gedaan maar er gebeurt niets en mijn pc start gewoon normaal weer op, en dan als het weer probeer te defragmenteren dan krijg ik dan steeds weer hetzelfde, en doe ik weer de zelfde stappen maar niets verandert......

Is er iemand die weet wat er aan de hand zou kunnen zijn en mij dan zou kunnen helpen.....:confused:

Laatst bewerkt:
Doe eens een chkdsk /r vanuit de windows herstelconsole

1. Plaats de Windows XP-opstartdiskette in het diskettestation of plaats de Windows XP-cd-rom in het cd-rom-station en start de computer opnieuw op.

Selecteer eventuele vereiste opties voor het opstarten van de computer vanaf het cd-rom-station, als hierom wordt gevraagd.
2. Druk vanuit het scherm 'Welkom bij Setup' op R om de herstelconsole te starten.
3. Selecteer de installatie waartoe u toegang wilt krijgen met de herstelconsole als op uw computer kan worden gekozen uit twee of meer besturingssystemen voor het opstarten.
4. Typ het beheerderswachtwoord wanneer daarom wordt gevraagd. Als het Administator-wachtwoord leeg is, drukt u op ENTER.

http://support.microsoft.com/kb/307654/nl

Heb je ook schijf controle uitgevoerd op aanwezige fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan