probleem bij Hijackthis

Status
Niet open voor verdere reacties.

iptilburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2001
Berichten
120
zojuist heb ik eerst Ad ware over de pc laten lopen en alles verwijderd. daarna hijackthis laten scannen. daarna wilde ik het bestand opslaan, maar kreeg de volgende foutmelding:

er is een fout opgetreden tijdens het laden van bestand C:\windows\desktop\hijackthis.log

het bestand is beschadigd of het is geen logbestand voor dr. watson.

wat ging er fout en hoe los ik het op.
kan ik een doc. versturen waarin het hijack staat via alt- print screen. zodat er via dit doc mij verteld kan worden wat ik verwijderen moet.

groet iptilburg
 
Maak een map aan op c en save je log in die map
 
Hoi, de foutmelding zegt me niets, maar je moet het log in een map opslaan en opslaan als .txt niet als .log.

Groetjes
 
in een van de antwoorden wordt gesteld het op te slaan als text bestand. dat gaat niet, want als je in hijackthis klikt op save log - kan je het niet als iets anders opslaan.

ook een antwoord dat ik het in een map op de c schijf moet opslaan ook hier krijg ik dezelfde foutmelding.

dus wat nu. toch met alt print screen een doc maken en dit hier plaatsen of naar een " vrijwilliger sturen". die het log wil bekijken.
 
Hoi, je moet .log wegdoen en .txt intikken, Dan moet het lukken.

groetjes
 
hallo,
ik heb de allerlaatste versie van Hijackthis ( heden ochtend gedownload).

Hoi, je moet .log wegdoen en .txt intikken, Dan moet het lukken.
??? als ik na de scan klik op save log - dan valt er niets weg te halen om vervolgens .txt in te typen. dit gaat niet. je kan kiezen uit all files of log files.
 
Als je gescanned hebt en je klikt op de knop save krijg je dus opslaan als hijackthis.log

Haal na de . log weg en zet daar txt voor neer
 
Gelukt - ik kreeg bij opslaan als wel te zien hijackthis - maar niet .log - dus type ik zelf .txt in toen lukte het wel.

sorry voor een beetje miscommunicatie.
het het ' log" plakken in de andere topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan