Probleem bij installeren Photoshop CS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeStyleD

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
71
Mijn vader heeft via zijn weer een orginele versie van photoshop cs3 zien te krijgen.
Maar nu probeer ik het te installeren en krijg ik telkens:
Adobe Photoshop CS3 cannot be installed because it conflicts with:
- Adobe Photoshop CS3
nu hebben we de trail al gehad maar weer gedeinstalleerd. Ik had al wat gegoogled maar daar waren de mensen met alleen een programmaatje van adobe dat bestanden van van de trail wist klaar. Maar ik zit nu nog met het probleem..

Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt allemaal :thumb:
 
Heb je de pc opnieuw opgestart na het verwijderen van de trial?
Heb je je bedacht dat als je het serienummer in de trial intikt dat de trial dan officieel werkt?

Grtz
 
jep had ik al geprobeerd maar werkte niet en ik heb mijn pc al ongeveer 20x opnieuw opgestart xD
 
Hmmz...dat waren de zaken waar ik zo mee kon aankomen zetten...
Ik denk dat we moeten wachten op de held die het juiste antwoord heeft :S

Srry
 
Hmmz...ik heb even gegoogled...en ik zie dat er meer mensen met dat probleem zitten...Is jouw trial periode nog niet voorbij?
Als dat zo is...moet je de datum vooruit zetten...daarna weer terug naar gewoon, en dan heb je alle vrijheid het programma eraf te knikkeren...
Als je het programma niet meer kunt openen, probeer dan de trial weer even te installeren...Misschien dat i dat accepteerd, waardoor je de achtergebeleven data nog even kunt removen...
 
trail is al een tijdje verlopen, maar ik ga hem straks nog een keer installeren.
Op google had ik ook gezocht en daar had adobe een of ander programmaatje waarmee de overgebleven bestanden kon verwijderen maar dat heeft ook niet geholpen..
 
jep klopt heb ik al geprobeerd, maar hij zegt telkens completed en dan kan ik nog niet installeren..
 
Hmmz...dan zou ik het absoluut niet durven zeggen...Iemand anders misschien nog een ideetje?
 
Ik heb het via de trial geprobeerd te installeren maar nu krijg ik ook die fout:
b5ntd2.jpg
 
Jeepers...ik heb geen idee eerlijk gezegd...Ik zou niet weten wat je hieraan kunt doen...:S
 
Het volgende kan helpen maar is alleen aan te raden wanneer je weet wat je doet.

Ga naar: Start > Uitvoeren > regedit > Zorg dat "Deze computer" is geselecteerd > Bewerken > Zoeken en zoek op "photoshop"

Zo vindt hij bij mij in "Deze Computer\HKEY_CLASSES_ROOT\Applications" een sleutel "Photoshop.exe" en ook onder "Deze Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Adobe" en "Deze Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe" een mapje Photoshop

Waarschijnlijk als je deze verwijderd kun je de installatie wel uitvoeren.
 
Ik heb nu mijn oude photoshop (cs2) erop gezet, maar cs3 wil nog steeds niet installeren.. ik hoop dat er gauw een oplossing voor is
 
Volgens Adobe moet het verwijderen uit "Configuratiescherm > Software" + het draaien van het "CS3Clean"-script voldoende zijn :confused:
 
Ja dat heb ik ook gelezen, maar ik heb precies gedaan zoals daar gezegt werd en t heeft niet geholpen.
Ik ga morgen maar is klantenservice bellen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan