probleem bij Norton antivirus 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

METEORA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Ik kom maar meteen terzake.

Kan iemand met Norton AntiVirus 2003 voor Windows 98 even naar de folder van Noton antivirus gaan en daar de code die in het bestand Virscan6.ini staat kopieren naar dit topic? bij mij stond er namelijk door 1 of andere fout alleen het woord OPTIONAL in, en opnieuw installeren gaat ook al niet :S

Hoi, ik zal even plakken wat er bij mij instaat:
OPTIONAL

Dat is dus ook alles. Waarschijnlijk moet daar niet meer in want mijn nav werkt normaal.

Groetjes

das jammer :( dan snap ik ook niet waarom Norton Antivirus 2003 het niet doet. ik klik het aan, de harddisk kraakt, maar verder gebeurt er nix

Misschien even opnieuw installeren, ben je gelijk van het probleem af

oh ja vergeten erbij te zeggen: het gaat om een sharewareversie gedownloadt via download.com en niet om de volledige versie

Owjah, dan lukt dat niet, want dan ziet die dat je hem al eerder hebt geinstalleert

Het enige legale wat dan nog werkt is: ..... windows opnieuw installeren. :evil: Of het programma kopen natuurlijk :D.

Er moet ook een gratiz voor niet-commerciele doeleinden anti-virus programma zijn naam weet ik alleen niet zo 123.

De groeten,
Mark

De gratis anti4us scanner waar ik het over had heet AntiVir Personal Edition deze is van H+ BEDV Datenttechnik en een andere is AVG deze is van Grisoft. Volgens de PCM is de Antivir de beste koop (bitdefender was het beste product)

Deze informatie heb ik overigens van het april nr van de PCM.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan