probleem bij ophalen berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
bij het ophalen van berichten zie je dat OE bezig is met het ophalen van 1 bericht van 26 ; kort daarna volgt de volgende foutboodschap; Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
Ik heb alle oplossingen die Het Net aandraagt al geprobeerd, maar tot op heden geen resultaat. Wie helpt mij????
:confused:

dit heb ik gevonden:
This is a possible corruption of the pop3uidl file. Close the Internet connection and all programs. Search for the file 'pop3uidl and delete it. Reconnect and it should work

Repeat step 1 with a reboot before you check your mail again

You may have a corrupt or a very large file attachment on the mail server. Large file attachments, mail that are missing headers or mail that do not conform to the mail RFC's can cause this

bron

dus je hebt dat filetje verwijderd en je pc opnieuw opgestart?

hoi robmeloen
heb je het probleem nu opgelost of nog niet aangezien je vraag status opgelost staat.
vertel anders even hoe dan heeft een ander er ook iets aan mischien.

oplossing

uiteindelijk helpdesk van Het Net gebeld; die hebben via netmail heel mijn postbus leeggehaald en toen werkte alles weer.Het zou gaan om een corrupt mailtje.
In ieder geval bedankt voor de genomen moeite!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan