Probleem bij 'opnieuw opstarten' na installatie SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Berichten
2
Sinds ik SP2 geinstalleerd heb kan ik de computer niet meer opnieuw opstarten (wat erg vervelend is als je een nieuw geinstalleerd hebt en dan opnieuw moet opstarten). Kies je voor 'opnieuw opstarten' wordt de pc afgesloten en start vervolgens niet meer op. Normaal opstarten en afsluiten is overigens geen probleem. Het scherm "Windows wordt nu afgesloten" verschijnt nog en vervolgens schakelt het beeldscherm uit, maar de pc blijft wel aanstaan (en blijft ook aanstaan als ik hem zelf niet reset), echter wordt er niet meer opgestart (het beeldscherm slaat niet aan, en er wordt door de pc niets geladen).
Ik weet zeker dat het aan SP2 ligt, want ik heb zojuist XP opnieuw geinstalleerd (destructieve recovery), en het probleem komt terug zodra je SP2 installeert. Mijn systeem is net een maandje oud (HP t670), dus ik zie eigenlijk niet waar het probleem zou kunnen zitten.
Ook bij de fabrikant van de pc (HP) is overigens niets bekend over dit probleem.
Heb je enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen...let me know.

Alvast bedankt, JPN.

ps. In de bijlage is mijn huidige opstartlogboek weergegeven, misschien dat je daar iets in herkent, dit zegt mij namelijk niet zoveel.
 

Bijlagen

  • opstart_log.txt
    16 KB · Weergaven: 28
Kun je nog opstarten in veilige modus ?, en van daaruit systeemherstel uitvoeren.

Groeten Oossie
 
Opstarten in de veilige modus is geen probleem (alles werkt verder gewoon goed), en helaas biedt systeemherstel geen oplossing.
 
Er lijken mij problemen met drivers, Je zou kunnen proberen met Bootvis deze problemen te ondervangen.

Succes.

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan